خبرگزاری کار ایران

روزهای تلخ کریم انصاریفرد در جنگ با آقای گل ناتینگهام فارست

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۲۰۵

ناتینگهام‌فارست که فصل قبل اشکان دژاگه را در اختیار داشت و حالا از وجود کریم انصاری‌فرد سود می‌برد، در جدول رده‌بندی چمپیونشیپ موقعیت مناسبی دارد.

به گزارش ایلنا، این تیم از 20 بازی 34 امتیاز گرفته و در رده پنجم چمپیونشیپ ایستاده. لیگی جذاب که با حضور 24 تیم برگزار می‌شود. ناتینگهام‌فارست در خط حمله چند مهاجم توانمند دارد که فعلا لوییس گرابان در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد و کریم انصاری‌فرد هم به‌عنوان جانشین او مد‌نظر آیتور کارانکا است.

ناتینگهام‌فارست که سابقه حضور در جمع تیم‌های برتر فوتبال اروپا را در کارنامه دارد، تاکنون از 6 مهاجم در ترکیب خود استفاده کرده. آروین آپیا 17 ساله که البته کمتر از بقیه بازی کرده و گلی هم به ثمر نرسانده. او که به تازگی از تیم‌های پایه به تیم اصلی رسیده، در تلاش است تا بتواند نظر کارانکا را به خود جلب کند.

از آپیا که فاکتور بگیریم، به ژیل دیاز پرتغالی می‌رسیم. مهاجمی 21 ساله با سابقه بازی برای وارزیم و براگا در پرتغال، فیورنتینا در ایتالیا و موناکو در لوشامپیونا. دیاز فصل قبل در 27 بازی 2 گل برای فیورنتینا در سری‌آ به ثمر رساند اما این فصل 18 بار در ترکیب ناتینگهام‌فارست قرار گرفته و در باز کردن دروازه حریفان ناکام مانده. دیاز در 867 دقیقه‌ای که برای فارست بازی کرده، کم‌اثر بوده و همین بهانه‌ای است تا کارانکا از درخشش او ناامید شود.

جو لولی 26 ساله رقیب بعدی انصاری‌فرد در ناتینگهام‌فارست است. لولی با سابقه به ثمر رساندن یک گل در لیگ برتر و با پیراهن هادرزفیلد، فصل قبل 3 بار دروازه حریفان فارست را باز کرد. 3 گلی که البته نتوانست کمکی به بهبود وضعیت این تیم در جدول رده‌بندی کند. او این فصل هم 1306 دقیقه در زمین بوده و موفق شده 6 گل به ثمر برساند.

مسن‌ترین بازیکن خط حمله ناتینگهام‌فارست کسی نیست جز دریل مورفی 35 ساله و اهل ایرلند. او که در مقدماتی جام جهانی 2018، 8 بار برای ایرلند بازی کرد و 3 گل به ثمر رساند، سال‌ها برای ساندرلند و ایپسویچ‌تاون به میدان رفته و در ترکیب دومی و در فصل 2015-2014، 27 گل به ثمر رسانده. مورفی این فصل هم در 5 بازی و حضور 312 دقیقه‌ای‌اش در زمین 2 بار دروازه نیوکاسل و بیرمنگام را باز کرده است.

السودانی 30 ساله هم‌تیمی سابق علی کریمی در دیناموزاگرب کرواسی است. مهاجمی الجزایری که بارها در لیگ کرواسی عنوان آقای گلی را به‌دست آورده و این فصل پیراهن فارست را پوشیده. او که فوتبال خود را در ویتوریو گیمارژ آغاز کرده، این فصل در 6 بازی، 145 دقیقه در زمین بوده و 2 گل هم به ثمر رسانده.لوئیس گرابان 30 ساله دیگر مهاجم ناتینگهام‌فارست و حتی چمپیونشیپ است. بازیکنی که بهترین آمار را میان مهاجمان لیگ یک انگلیس در اختیار دارد. او البته یکی از بهترین گلزن‌های چند فصل اخیر چمپیونشیپ محسوب می‌شود. گرابان 24 گل برای نوریچ‌سیتی، 8 گل برای استون‌ویلا و 22 گل برای بورنموث در چمپیونشیپ زده و در لیگ برتر هم چند بار دروازه حریفان را گشوده. گرابان این فصل هم در 19 بازی و 1482 دقیقه‌ای که در زمین بوده 14 گل وارد دروازه حریفان کرده و بالاتر از فیل ماپای فرانسوی از برنتفورد، کوین آبراهام انگلیسی از استون‌ویلا و تیمو پوکی فنلاندی از نوریچ‌سیتی در صدر جدول بهترین گلزن‌های چمپیونشیپ ایستاده.فعلا مهمترین رقیب انصاری‌فرد در ناتینگهام‌فارست، همین لوییس گرابان است. آمار هم نشان می‌دهد آیتور کارانکا هر زمانی که گرابان را تعویض کرده، کریم را به زمین فرستاده. هفته شانزدهم مقابل شفیلدیونایتد و از دقیقه 4+90، هفته هجدهم مقابل هال‌سیتی از دقیقه 86، هفته نوزدهم مقابل استون‌ویلا از دقیقه 1+90 و هفته بیستم برابر ایپسویچ‌تاون از دقیقه 88.

کابوس انصاری‌فرد بعید است به همین سادگی‌ها پا پس بکشد و از تفکرات کارانکا خارج شود. او از وقتی کریم پیراهن ناتینگهام‌فارست را پوشیده، در 5 بازی 6 گل زده و نشان داده که رقیب سرسختی برای انصاری‌فرد است. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا کارانکا فرصت بیشتری در اختیار انصاری‌فرد قرار می‌دهد یا همچنان در دقایقی کوتاه از مهاجم تیم ملی ایران استفاده می‌کند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز