خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: باوجود تمام مشکلات، برو می‌خواهیم / صدرنشین لیگ برای توپ تمرین هم مشکل دارد!

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۱۸۴

سرمربی پدیده گفت: با وجود مشکلات ریز و درشتی مثل زمین تمرینی، توپ و ... برای شادی دل هواداران می‌جنگیم و به موفقیت می‌رسیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین‌سازی گفت: بازی سختی مقابل تیمی داریم که با ورود مهاجری توانسته زیبا بازی کند. مقابل ماشین اگر غفلت کنیم و تمرکز نداشته باشیم کار سخت می‌شود. فردا باید با انرژی زیاد و تمرکز کامل حریف را شکست دهیم. کار سختی را در پیش داریم. آنچه برای ما مهم است، کسب سه امتیاز است.

وی افزود: با توجه به شرایط ما در جدول، این سه امتیاز به شدت مهم و حیاتی است. در تمرینات روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کرده‌ایم. امیدوارم شاهد دیدار خوبی باشیم و با حضور هواداران پیروز شویم.

گل‌محمدی گفت: مقابل سپاهان عالی بودیم، باید از این باخت درس بگیریم و نباید ناراحت باشیم. اگر از باخت خوب درس بگیریم ارزشش از برد بیشتر است. خوشحالم که هواداران لذت بردند، ولی زیا بازی کردن باید همراه با نتیجه‌گیری باشد تا خودمان را در بالای جدول حفظ کنیم.

سرمربی پدیده در خصوص مشکلاتی که پدیده دارد، افزود: امکانات پدیده با جایگاهی که در جدول داریم مغایرت دارد. توقع ما باید به اندازه امکانات‌مان باشد. در شرایطی قرار گرفتیم که توانستیم با کمک هواداران و انرژی بازیکنان به این نقطه از جدول برسیم. این جایگاه ارزشمند است، اما باید واقع‌بینانه نگاه کنیم. از نظر زمین تمرینی مشکل داریم، زمین منزل‌آباد اصلا شرایط خوبی ندارد.

وی افزود: این موارد هنوز درست نشده و هماهنگی‌ها صورت نگرفته، امکانات ما در حد تیم لیگ برتری نیست. مشکلات زیادی داریم. توپ‌هایی که داریم واقعا مستعمل شده و برای تمرین هم مناسب نیست، چه برسد به بازی. نمی‌دانم مسوول این موضوع، سازمان لیگ است یا نه؟

وی افزود: حضور پرشوق هواداران کمک زیادی به ما کرده و امیدوارم با توجه به اینکه رایگان هم شده، بیش از قبل شاهد حضور مردم باشیم. امیدوارم روزی در فوتبال مشهد برسد که روز تعطیل و غیرتعطیل، ورزشگاه‌ امام رضا مشهد پر شود.

گل‌محمدی در خصوص صحبت‌های قلعه‌نویی مبنی بر اینکه پدیده در مقابل سپاهان موقعیتی نداشته، گفت: نمی‌خواهم اصلا وارد مباحثی شوم که مربوط به گذشته‌است. موقعیت‌های خوبی داشتیم و بالای ۶۰۰ پاس دادیم. نظر افرادی که فوتبال را می‌فهمند برای من ارزش بالایی دارد، بسیاری از دوستان لطف داشتند و به من تبریک گفتند اما فوتبال زیبا و بدون نتیجه فایده‌ای ندارد.

وی افزود: خلعتبری مغز تیم ماست و حضورش به شدت برای ما ارزشمند است و امیدوارم برای نیم‌فصل دوم هم همینقدر مفید و جنگنده ظاهر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز