خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

باید در جهت افزایش رضایتمندی مردم تلاش کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۱۱۷

استاندار مازندران گفت:باید در جهت افزایش رضایتمندی مردم تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،احمد حسین زادگان پیش از ظهر امروز در شورای اداری و آئین تودیع و معارفه استاندار مازندران با بیان اینکه مهندس اسلامی استاندار پیشین مازندران بحث واگرایی را به خوبی تشخیص دادند،اظهار داشت: علت اینکه ما نتوانستیم انتظارات مردم را برآورده کنیم به نظرم عدم همگرایی بود که استاندار سابق آنرا به خوبی تشخیص داده بود.

وی به عملکرد استاندار پیشین به تشکیل اتاق توسعه و تعالی و همچنین بنیاد توسعه اشاره کرد و آنرا اقدام عملیاتی مناسب دانست و افزود: مسئولین باید اتحاد و همدلی را در جهت خدمت به جامعه حفظ کنند اگر واگرایی وجود دارد مربوط به مردم نیست بلکه مربوط به مسئولین است.

استاندار مازندران بر آسیب شناسی در حوزه های مختلف جامعه تاکید کرد و گفت :باید از ظرفیت یکدیگر در جهت توسعه استان بهره مند شویم ضمن آسیب شناسی درست از روابطمان برای توسعه استان استفاده کنیم تا دچار چالش نشویم.

وی امید اجتماعی،تدبیر اقتصادی و اعتدال سیاسی را شعار خود در این منصب اعلام کرد و افزود: سطح رضایتمندی مردم پایین آمده و تبعیض و بی عدالتی مردم را آزار می دهد باید در جهت افزایش رضایتمندی مردم تلاش کنیم.

حسین زادگان کاهش آسیب های اجتماعی را یکی از مقوله های مهم عنوان کرد: که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است ادامه داد: این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نیاز به همکاری همه جانبه دارد.

وی تکریم از ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی را امری مهم دانست و افزود: امید اجتماعی بایستی در حوزه های مختلف در داخل استان تسری پیدا کند.

حسین زادگان به ظرفیت های استان در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: ما یک استان مرزی هستیم اما هنوز نتوانستیم از این ظرفیت ها به خوبی بهره گیری کنیم.

استاندار مازندران با مهم بر شمردن بازرگانی داخلی و خارجی حفظ ظرفیت های موجود را اصل اساسی در توسعه استان دانست و بیان کرد: توجه به گردشگری طبیعی،دریایی در ارتقای اقتصاد استان تاثیر گذار است.

وی بخش خصوصی را از ظرفیت های خوب استان عنوان کرد و گفت: برای اینکه این بخش در ارتقای اقتصاد استان اثر گذار باشد باید موانع پیش روی استان را برداریم و ظرفیت این بخش را افزایش دهیم تا زمینه ورود سرمایه گذاران به استان به خوبی فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز