خبرگزاری کار ایران

۶ کارگر از مرگ حتمی نجات یافتند

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۰۳۰

روز گذشته در دو حادثه جداگانه، ۶ کارگری که حین انجام کار دچار حادثه شغلی شده بودند، نجات یافتند.

به گزارش ایلنا، در حادثه اول که روز گذشته (۱۴ آذر) در مجتمع رز مال واقع دربزرگراه خرازی تهران رخ داد، سه  کارگر حین کار بر اثر آتش سوزی موتور خانه ساختمان دچار حادثه می شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در لحظات اولیه تعدادی از کارگران به پشت بام این ساختمان منتقل شدند که آتش‌نشانان با استفاده از نردبان هیدرولیکی این افراد را به پایین آوردند.

ملکی گفت:‌ در این حادثه سه نفر از کارگران دچار سوختگی شدند و در حال حاضر آتش خاموش شده و آتش‌نشانان در حال عملیات شعله‌زنی هستند.

اما در حادثه دیگر که زمان آن  نیز به روز چهارشنبه (۱۴ آذر ماه) مربوط می‌شود، همزمان سه کارگر دیگری در شهرستان ساوه استان مرکزی از مرگ حتمی نجات یافتند.

فرشاد محمودی عالمی (رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه) درباره این حادثه که در شرکت عالیفرد ساوه اتفاق افتاده، به رسانه‌ها گفته است: این سه کارگر حین انجام کار تعمیر مخزن محتوی گاز نیتروژن بر اثز کمبود اکسیژن دچار خفگی  ودر نهایت بیهوش می‌شوند.

به گفته وی؛ پس از خروج کارگران از محوطه استقرار مخزن‌های محتوی گاژ نیتروژن عملیات احیای مصدومین انجام و خوشبختانه با اتصال به کپسول اکسیژن از مرگ حتمی نجات یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز