خبرگزاری کار ایران

ادعای فلورنتینو پرز؛

رابطه عاشقانه رئال مادرید و توپ طلا

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۹۸۰

فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید شاهد کسب توپ طلا توسط بازیکن دیگری از رئال مادرید بود.

به گزارش ایلنا، این بار نوبت لوکا مودریچ بود که بتواند رای روزنامه‌نگاران را به خود اختصاص داده و توپ طلا را از سوی مجله فرانس فوتبال کسب کند. پس از این مراسم، فلورنتینو پرز به رابطه عجیب بین رئال مادرید و توپ طلا اشاره داشت.

او گفت: مودریچ دهمین بازیکن از رئال مادرید است که توپ طلا را می‌برد، ما 17 بار این عنوان را کسب کرده‌ایم و به نظرم رابطه رئال و توپ طلا، یک رابطه عاشقانه است. من مطمئنم که در آینده هم این روند ادامه پیدا خواهد کرد. به نظرم بردن توپ طلا با توجه به این آمار، در DNA رئال مادرید است. همانطور که قبلا گفتم، این یک داستان عاشقانه زیباست و امیدوارم سال‌ها ادامه پیدا کند.

پرز درباره موفقیت مودریچ نیز گفت: خیلی خوشحالم که مودریچ توپ طلا را برده است. حالا او از سرتاسر دنیا مورد تمجید قرار گرفته و به نظرم خیلی سخت است که شکی در شایسته بودن او داشت. من خیلی خوشحالم و مطمئنم هواداران رئال هم از این بابت بسیار خوشحالند.

پرز در نهایت گریزی هم به سولاری زد و تاکید کرد که او مربی رئال مادرید است: به سولاری اعتماد کامل دارم و می‌دانم که در ماموریت خود موفق خواهد شد. او با ژن و مکتب رئال مادرید آشناست. بازیکنان رئال نیز از حضور سولاری خوشحالند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز