خبرگزاری کار ایران

آقای گل استقلال خوزستان زیر ذره‌بین لیگ‌های عربی

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۷۸۶

وحید خشتان به احتمال زیاد در پنجره زمستانی استقلال خوزستان را ترک می‌کند.

به گزارش ایلنا، وحید خشتان، یکی از گلزنان برتر لیگ از تیم‌های قطری و عراقی پیشنهاد دریافت کرده است و ممکن است در نیم فصل از جمع آبی‌های اهوازی جدا شود.

یکی از جالب ترین اقسام نقل و انتقالات در میانه فصل، جابجایی بازیکنانی است که در تیم های نه چندان قدرتمند خود را به فوتبال معرفی می کنند. نمونه بارز این اتفاق را در مقطع فعلی می توان وحید خشتان دانست. بازیکنی که به عنوان دفاع راست از لیگ دو به اس خوزستان آمد و سپس  در پست های هافبک راست و مهاجم در این تیم بازی کرد، حالا پیشنهادهای مختلفی دریافت کرده است.

خشتان که با 5 گل زده به همراه قاسمی نژاد، شاکری و آل کثیر یکی از بهترین گلزنان ایرانی لیگ برتر است، این روزها پیشنهادهایی از کشورهای قطر و عراق دریافت کرده است. ضمن اینکه چند تیم لیگ برتری هم برای جذب او اقدام کرده اند. این بازیکن البته شرایط سختی برای جدایی دارد چراکه اس خوزستان پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی را از دست داده و شرایط بدی در جدول دارد و به همین دلیل بعید به نظر می رسد رضایتنامه خشتان را به این سادگی ها صادر کند.

اگر چنین انتقالی رخ بدهد، در نوع خود یکی از خاص ترین خروجی های لیگ ایران به حساب می آید. خشتان تنها 4 ماه فرصت داشته در سطح اول فوتبال ایران بازی کند و حالا شانس بازی برای یک تیم خارجی را پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز