خبرگزاری کار ایران

با همت بنیاد شهید و ایثارگران مازندران اتفاق افتاد؛

اجرای «طرح سپاس» برای دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۴۶۱

با همت و تلاش بنیاد شهید و ایثارگران مازندران و شهرستان ساری طرح سپاس برای دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، در راستای اجرای " طرح سپاس " که با تاکید مقام معظم رهبری و به منظور تکریم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به اجرا درآمده است بنیاد شهید و ایثارگران مازندران به همراه آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با خانواده های معظم شهدا ،ایثارگران و جانبازان دیدار کرده و از نزدیک با مشکلات و مسائل این خانواده ها آشنا می شوند.

آیت الله طبرسی امشب در دیدار با این خانواده ها با بیان اینکه شهدا،جانبازان و ایثارگران تاریخ انقلاب اسلامی هستند ،اظهار داشت: آنان افتخار آفرینانی هستند که در عرصه های گوناگون جامعه جلوه گری می کنند.

وی با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت و اینکه شهادت در مسیر خدا و طریق حق افتخاری عظیم برای انسان است ،افزود: مردم ایران اسلامی با درایتی که دارند به خوبی این فرهنگ را پذیرفتند .

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ولایت‌پذیری رزمندگان دفاع مقدس الگویی بی بدیل برای همه تاریخ است، گفت: دفاع مقدس در تاریخ بی نظیر بوده است.

آیت الله طبرسی بر نقش و جایگاه بی‌بدیل شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی در پیروزی، تثبیت، حفظ نظام اسلامی و صبر و مقاومت خانواده‌های آنان در تاریخ انقلاب تاکید کرد و گفت: خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان وارثان اصلی انقلاب اسلامی نقش‌ به سزایی در حفظ ارزش‌ها و تداوم راه امام راحل (ره ) و شهدا دارند.اجرای «طرح سپاس» برای دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران

وی افزود: دیدار با خانواده های شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

رسیدگی به امور خانواده های شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی است

هدایت مظلومی در این دیدار با اشاره به اجرای " طرح سپاس " به از خودگذشتگی شهدا،ایثارگران و جانبازان اشاره و بیان کرد : شهدا دارایی‌های بزرگ‌تری از مادیات داشتند، دارایی‌های شهدا معرفت و درک حقیقت و باطن پاکشان بود و این مهم رمز ماندگاری شهدا است.

وی افزود: رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود.

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران گفت: این عشق و انگیزه برای این حقیقت است که ما به کسانی خدمت می‌کنیم که درراه اعتلای ارزش‌های اسلامی و انقلابی با تمام وجود در برابر دشمنان ایستادند و جلوه‌های نابی از ایثار و حماسه را رقم زدند.

مظلومی خدمت به خانواده‌های شهدا را اقدامی فرهنگی و ارزشمند دانست و افزود: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان دیدار با این خانواده ها در اولویت فعالیت های خود قرار دهند ،تصریح کرد: نقش معنوی شهدا در ترویج فرهنگ ایثار در جامعه مهم است و بدون شک زنده نگه داشتن یاد و تحقق آرمان های شهدا رسالتی مهم بر دوش مسئولان است.

تکریم خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران وظیفه همگانی است

علی زیبافر نیز گفت: شهدا برای ما بهترین معلم بصیرت هستند، ما باید بتوانیم با استفاده از بصیرت شهدا راه درست را تشخیص دهیم.

وی افزود: تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران وظیفه است، چراکه این عزیزان با صبوری و گذشت از پاره تن خود، کاری بس عظیم انجام داده‌اند که هرکسی توان انجام این کار را ندارد.

رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان ساری ، گفت: خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حق سنگینی به گردن ملت ایران اسلامی دارند و تکریم آنان وظیفه همگانی است.

وی ادامه داد: یاد وخاطره شهیدان و فداکاری های خانواده های آنان فراموش شدنی نیست و پیروی از تفکر آنان باید سرلوحه کار همه قرار گیرد.

زیبافر اعلام کرد: شهرستان ساری 1100 شهید، 4 هزار 700 جانباز و 361 آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود : در طرح سپاس علاوه بر دلجویی از خانواده شهدا و ایثارگران به مشکلات آنان در حوزه های معیشتی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، بهداشت و درمان رسیدگی می شود.

سید مرتضی احمدی جانباز 45 درصد شیمیایی در این دیدار ضمن قدردانی از نماینده ولی فقیه در مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی گفت: حماسه دفاع مقدس اوج افتخار ملت ایران است و این افتخار پایان ناپذیر است.

این جانباز دفاع مقدس گفت: تبیین وترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان ضروری است.

وی در پایان خواستار شد: مسئولان نسبت به تعیین و تکلیف  و رفع مشکلات استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان در ادارات و سازمان ها پیگیری و اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز