خبرگزاری کار ایران

حجت‌الله قصابی خبرداد:

اختصاص 68 درصد اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان زنجان به بخش کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۳۹۸

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از تعیین تکلیف و بلوکه کردن 68 درصد اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان زنجان توسط بخش کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت‌الله قصابی با بیان اینکه تاکنون حدود 68 میلیارد و 630 میلیون تومان از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری به 389 طرح کشاورزی در استان زنجان تسهیلات تخصیص داده شده، عنوان کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات در مجموع برای 935 نفر در بخش کشاورزی استان اشتغالزایی می شود.

وی با اشاره به اینکه هدف و رویکرد اصلی پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی استان زنجان اشتغالزایی حداکثری بوده، متوسط سرانه اشتغال تسهیلات اعطایی در بخش کشاورزی استان از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری را حدود 73 میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: این درحالی است که سرانه اشتغال در بخش صنعت بین 500 میلیون تا یک میلیارد تومان برآورد می شود و این از مزیت های مهم بخش کشاورزی محسوب می شود.

قصابی بیان داشت: به زودی با ابلاغ مرحله دوم اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری، ثبت نام با سازوکار جدید شروع خواهد شد.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان نرخ تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری را 6 درصد اعلام و تاکید کرد: از متقاضیان دریافت تسهیلات در استان تقاضا می شود قبل از ثبت درخواست در سامانه کارا، پیوست های ضمیمه را با دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز