خبرگزاری کار ایران

در پی حضور اهالی سوسنگرد مقابل فرمانداری؛

فرماندار دشت آزادگان با حضور در بین اهالی کوی دانشگاه آنها را به آرامش دعوت کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۳۹۰

در پی حضور اهالی کوی دانشگاه (106 هکتاری) سوسنگرد روبروی فرمانداری دشت آزادگان در خصوص نبود خدمات رفاهی و همچنین آسفالت نبودن معابر این منطقه، فرماندار دشت آزادگان با حضور در میان اهالی این مناطق آنها را به آرامش دعوت نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، با توجه به درخواست های مردم منطقه کوی دانشگاه سوسنگرد به عدم وجود خدمات رفاهی مناسب، عدم آسفالت نمودن خیابان ها، سرریز فاضلاب و ....، فرماندار شهرستان در همان دقایق اولیه با حضور در بین مردم و دعوت آنان به آرامش، اظهار داشت: تمامی خواست های شما به حق است.

در همان زمان کارگروه ویژه ای در محل دفتر فرماندار با دعوت از شهردار سوسنگرد، مسئول اداره آب و فاضلاب، مسئول اداره ثبت اسناد و رئیس دادگستری شهرستان و همچنین نمایندگانی از اهالی تشکیل شد و با بررسی کلیه موارد درخواستی اهالی مقرر گردید:

1. شهرداری سوسنگرد  متعهد و مکلف شد در بازده زمانی یک ماهه تمامی عملیات زیر سازی و آسفالت دو خیابان اصلی را به اتمام برساند.

2. رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان متعهد و مکلف شد تا بهمن ماه امسال تمامی   نواقص و مشکلات فاضلاب این منطقه را بررس و مرتفع کند.

3. رئیس اداره ثبت اسناد  متعهد و مکلف شد، اسناد منازل این منطقه را تا  20 فروردین ماه تحویل اهالی نماید.

4. با توجه به دستور اکید فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان تمام موارد فوق الذکر لازم الاجراء و در صورت تخطی هر کدام از مسئولین برخورد قانونی صورت گرفته و به دادگستری شهرستان معرفی خواهد شد.

در پایان جلسه نیز، فرماندار با یادآوری حماسه ها و دلیری های اهالی این شهرستان در جنگ تحمیلی و همچنین ولایت مداری مردم دشت آزادگان، از مسئولین ذیربط خواست توجه ویژه ای به مناطق حومه شهر سوسنگرد و علل الخصوص کوی  دانشگاه  نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز