خبرگزاری کار ایران

سپاهان قوی‌ترین مهمان وتراکتور مقتدرترین میزبان

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۰۹۶

لیگ برتر به پایان هفته چهاردهم رسید و به جز چند دیدار معوقه، تیم‌ها تنها یک بازی تا پایان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فاصله دارند.

به گزارش ایلنا،لیگ برتر به پایان هفته چهاردهم رسید و به جز چند دیدار معوقه، تیم‌ها تنها یک بازی تا پایان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فاصله دارند. در این میان برخی از تیم‌ها در دیدارهای خانگی بهتر از دیدارهایی که مهمان هستند نتیجه گرفتند و برخی تیم‌ها هم نشان داده‌اند در دیدارهای خارج از خانه بهتر نتیجه می‌گیرند. تراکتورسازی تبریز در جدول دیدارهای خانگی صدرنشین است. تراکتور تنها 2 امتیاز در این ورزشگاه به حریفان داده است.

پدیده هم وضعیتی مشابه با تراکتورسازی دارد با این تفاوت که یک بازی بیشتر انجام داده و سپاهان هم با یک بازی بیشتر یک امتیاز کمتر در دیدارهای خانگی به نسبت تراکتورسازی کسب کرده است. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی 4 برد و 2 تساوی کسب کرده که آمار خوبی است ولی آزادی برای شاگردان شفر خوش یمن نبوده و 2 برد 3 تساوی و یک شکست حاصل کارش در دیدارهای خانگی بوده است. انتهای جدول هم در اختیار ذوب‌آهن است که ظاهراً ورزشگاه فولادشهر برایشان آمد ندارد و حتی از سپیدرود در رشت هم کمتر امتیاز گرفته‌اند. سپاهان در دیدارهای خارج از خانه صدرنشین است و از 6 بازی 4 برد و 2 تساوی کسب کرده است.

پدیده در این جدول هم مثل جدول بازی‌های خانگی و جدول کلی رقابت‌ها نایب قهرمان است و بعد از آن سرخابی‌ها جایگاه‌های بعدی را در اختیار دارند. استقلال خارج از خانه از پرسپولیس بهتر نتیجه گرفته است. البته آبی‌ها 7 و سرخ‌ها 6 بازی داشته‌اند و شاگردان برانکو در صورت انجام بازی هفتم خارج از خانه و برتری در آن می‌توانند بالاتر از استقلال در این جدول باشند. تراکتورسازی که در تبریز صدرنشین است، با وجود تعداد زیاد بازی‌های بیرون از خانه یعنی 8 بازی، تنها 10 امتیاز گرفته است. ذوب‌آهن که قعرنشین بازی‌های خانگی است، بیرون از خانه رتبه ششم را در اختیار دارد. قعرنشین این جدول نساجی است که داخل خانه هفتم جدول بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز