خبرگزاری کار ایران

آمار مخاطبان نمایش‌های «تروما» و «حریق» اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۰۸۵

نمایش‌های «تروما» با ۵ هزار و ۶۵ مخاطب، و «حریق» با ۲ هزار ۲۷۶ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

به گزارش ایلنا، نمایش‌های «تروما» به کارگردانی افسانه ماهیان  با ۵ هزار و ۶۵ مخاطب و «حریق» به کارگردانی افروز فروزند با ۲ هزار ۲۷۶  مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

نمایش‌های «تروما» و«حریق» که از ۴ آبان به ترتیب در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰  اجرای عمومی خود را در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، به کار خود در این مجموعه با هشت هزار مخاطب پایان دادند.

نمایش «تروما» به کارگردانی افسانه ماهیان در ۲۶ اجرای خود پذیرای ۵ هزار و ۶۵ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۳۶۹۲ مخاطب با بلیت‌های ۶۰ و ۵۰ هزار تومانی، ۹۸۳  مخاطب با بلیت‌های ۴۰،۳۰ و ۲۰  هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۹۰ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «تروما» طی ۲۶ اجرا مبلغ ۲۳۸ میلیون و ۴۰۳ هزار تومان بوده است.

نمایش «حریق» به کارگردانی افروز فروزند نیز در ۲۴ اجرای خودپذیرای ۲ هزار و ۲۷۶ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱۲۲۸ مخاطب با بلیت‌های ۴۵،۴۰ و ۳۰ هزارتومانی، ۶۸۸ مخاطب با بلیت ۲۰ و ۲۵  هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۶۰ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «حریق» طی ۲۴ اجرا مبلغ ۷۳ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز