خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: منچسترسیتی به خاطر سخنرانی مسخره من بهتر بازی نکرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۹۴۲

پپ گواردیولا می‌گوید اینکه عملکرد تیمش در نیمه دوم بازی مقابل بورنموث بهتر از نیمه اول بوده ربطی به سخنرانی مسخره او در رختکن بین دو نیمه بازی نداشته است.

به گزارش ایلنا، گواردیولا که تیمش این بازی را 3 بر یک برد، اعتراف کرد که مردان او در نیمه اول مقابل میهمان‌شان مشکل داشتند اما با درخشش رحیم استرلینگ و لروی سانه در نیمه دوم ورق به سود من‌سیتی برگشت.

او در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: «20 دقیقه پایانی نیمه اول ما ضعیف بودیم. ما آن ریتمی که برای بازی‌‌مان نیاز بود را نداشتیم اما این طبیعی است، بازی مقابل بورنموث واقعاً سخت است. ما بین دو نیمه درباره‌اش صحبت کردیم اما سخنرانی من مسخره بود چون تأثیری نداشت و ما در 10 دقیقه اول نیمه دوم هم دقیقاً شبیه نیمه اول بودیم. با این حال رحیم یک استارت زد و حرکت او روند بازی را تغییر داد. لروی؟ من نمی‌دانم که او چه چیزی خورده بود، شاید همان چیزی که او خورده را در وعده غذای سایر بازیکنان‌مان هم قرار دهیم. او هم روند بازی را تغییر داد.»

گواردیولا ادامه داد: «زمانی که او (لروی سانه) در آینده بخواهد به مربی‌اش شکایت کند به او فرصت بازی نمی‌دهد، من فیلم این بازی را برایش می‌فرستم چون اگر اینگونه بازی کند، همیشه فرصت بازی خواهد داشت. او باید با ریاض محرز و رحیم استرلینگ و کوین دبروینه که دارد برمی‌گردد رقابت کند. من از همه آنها می‌خواهم بهترین عملکردشان را ارائه کنند، پس اگر شما می‌خواهید در تمام رقابت‌ها جنگنده باشید، گزینه دیگری نیست. او باورنکردنی بود، چه از نظر هجومی، چه از نظر دفاعی، از نظر موقعیت‌های گلزنی و البته مثبت اندیش بود. ما هرگز به توانایی‌های لروی شک نداشتیم اما او جوان است و هنوز کمی فراز و نشیب دارد. شاید در آینده او مانند فرناندینیو، داوید سیلوا و برناردو سیلوا ثبات بیشتری داشته باشد و در هر بازی از 10 نمره 8 یا 9 بگیرد.»

منچسترسیتی با پیروزی خانگی حاشیه امنیتش در صدر جدول را موقتاً به 5 امتیاز افزایش داد و فشار را روی دیگر رقبای خود در بالای جدول حفظ کرد. با این حال گواردیولا می‌گوید تیمش باید انتظار رقابتی سخت با آنها را تا پایان فصل داشته باشد. او گفت: «من فکر می‌کنم برای صحبت درباره اینکه پیروزی‌مان در این بازی چقدر می‌تواند در تعیین سرنوشت ما در این فصل تأثیرگذار باشد خیلی زود است. ما هنوز نیم فصل اول را هم به پایان نرسانده‌ایم اما خب یکی از دو رقیب‌مان آرسنال و تاتنهام در دربی امتیاز از دست می‌دهند. با این حال ما حواس‌مان به کار خودمان است و به نتایج سایر تیم‌ها خیلی توجه نداریم. من به بازیکنانم می‌گویم که همیشه از سایر تیم‌ها انتظار گرفتن بهترین نتایج را داشته باشند و تصور کنید که لیورپول امتیاز از دست نمی‌دهد. همه آنها تیم‌های سرسختی هستند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز