خبرگزاری کار ایران

عبور خودروهای کارگران از کویر مرنجاب

ابوالفتحی: اولین دوره مسابقات آفرود کارگران با توجه به محیط زیست برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۶۸۳

رانندگان با تغییرات در ظاهر و امکانات خودروهای خود نظیر پاترول و جیپ و دیگر خودروهای دو دیفرانسیل بر جذابیت و کیفیت مسابقات می افزایند.

مسابقات آفرود دو دیفرانسیل که به صورت امتیازی و در مسیرهایی خارج از شهر برگزار می شود اینبار از سوی انجمن موتورسواری و اتومبیلرانی کارگران کشور مسیر تهران – کاشان – ابوزیدآباد - مرنجاب  برگزار شد که حال و هوای خاص خودش را داشت.

دبیر انجمن اتومبیلرانی کارگران (دکتر علی ابوالفتحی) در باره این مسابقات می گوید: تقریبا همه جور خودرو مجاز در این مسابقات هست اما با توجه به مسیری که در نظر گرفته بودیم مشخص بود افرادی با خودروهای خاص (دو دیفرانسیل) شرکت می کنند که تصاویر گویای این واقعیت هست.

وی گفت: رانندگان با تغییرات در ظاهر و امکانات خودروهای خود نظیر پاترول و جیپ و دیگر خودروهای دو دیفرانسیل  بر جذابیت و کیفیت مسابقات می افزایند.

ابوالفتحی گفت: این دوره از مسابقات برای اولین بار در کشور با اضافه شدن آیتم عبور از رمل و تپه های شنی و مسیر های دشوار برگزار شد.

وی گفت: کویرابوزید آباد و مرنجاب از جمله مسیرهای سخت و در عین حال جذاب برای مسابقات آفرود است و با وجودی که اولین دوره در بخش کارگری برگزار می شد 30 خودرو در مسابقات حضور یافتند و گرمابخش رقابت های فوق بودند .

اولین دوره مسابقات رالی آفرود کارگران کشور در مسیر تهران کاشان با حضور ۳۰ خودرو از ۱۰ استان کشور با قهرمانی تهران و نایب قهرمانی استان قزوین و سوم مشترک از استان تهران برگزار گردید. برهمین اساس مسابقات در سه آیتم مهارت، مسیریابی و کنترل زمان با سرعت محدود در مسیر بزرگراه تهران به کاشان و همچنین مسیریابی و کنترل سرعت و زمان در عبور از کویر برگزار شد.

همچنین در طول  مسیر مسابقات و در راستای حفظ محیط زیست، ورزشکاران اقدام به جمع آوری و پاکسازی زباله ها کردند. گفتنی است سطح و جذابیت مسابقات موجب جلب توجه توریست های موتور سوار که از کشورهای دیگر به این کویر آمده بودند، گردید و تا پایان مسابقات ورزشکاران کارگر را همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز