خبرگزاری کار ایران

سرنوشت نامعلوم ستاره گرانقیمت استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۵۲۴

داریوش شجاعیان بازیکن گرانقیمت فصل پیش در فصل جاری درگیر مصدومیت فصل گذشته خود بود. این بازیکن فصل پیش رباط صلیبی پاره کرد تا در فصل جاری به طور موقت از فهرست استقلال کنار برود.

 به گزارش ایلنا، خیلی‌ها درخشش فصل پیش فرشید اسماعیلی را حاصل بازی در کنار شجاعیان می‌دانستند، البته این بازیکن فصل پیش را خیلی خوب شروع نکرد اما رفته رفته بهتر شد و همان بازیکنی شد که شفر می‌خواست، به همین دلیل هم سرمربی آلمانی استقلال برای بازگشت این بازیکن لحظه شماری می‌کند. شجاعیان دو بازی دیگر را هم قطعا نمی‌تواند در ترکیب استقلال قرار بگیرد اما در نیم فصل دوم باید جای یکی از بازیکنان را در استقلال بگیرد. به طور حتم در نیم فصل دوم استقلال چند بازیکن را کنار می‌گذارد تا شجاعیان و همچنین محسن کریمی بتوانند به فهرست اضافه شوند. استقلال به حضور یک هافبک بازیساز نیاز دارد.

 با توجه به اینکه شرایط استقلال در دو بازی اخیر بهتر شده این تیم می‌تواند امیدوار باشد که در نیم فصل دوم برای قهرمانی با چند تیم بجنگد.

 استقلالی‌ها در این مبارزه به داریوش شجاعیان نیاز دارند. البته استقلال برای حفظ این بازیکن باید رضایت مالی تیم ماشین‌سازی را جلب کند چون استقلالی‌ها در پرداخت چک این باشگاه بدقولی کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز