خبرگزاری کار ایران

افشین: با پرسپولیس هم مذاکره کردم/ از منصوریان بابت اعتمادش ممنونم

مهاجم جدید استقلال گفت: با پرسپولیس مذاکره کردم اما به خواست منصوریان به استقلال آمدم.

به گزارش ایلنا، آرش افشین بعد از ثبت قرارداد با استقلال در جمع خبرنگاران گفت: قرار داد من با استقلال 2 ساله است و امیدوارم بتوانم فصل خوبی را در استقلال داشته باشم.

وی ادامه داد:  من به عنوان بازیکن آزاد به استقلال آمدم چرا که در نیم فصل دوم فصل گذشته به میدان نرفتم.

مهاجم جدید استقلال درباره آینده این تیم نیز یادآور شد: امیدوارم که بتوانیم در این فصل بازی‌های خوبی را انجام داده و با حمایت هواداران و مسئولان باشگاه فصل خوبی را رقم بزنیم.

افشین درباره نحوه پیوستنش به استقلال نیز توضیح داد: من از چند تیم پیشنهاد داشتم و در نهایت به خواسته منصوریان به استقلال آمدم. از منصوریان ممنون هستم که به من اعتماد کرد و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد او و هواداران را بدهم. البته در حال حاضر شرایط بدنی خوبی دارم و در تمرینات بهتر از این هم خواهم شد هر چند طبیعی است که برای قرار گرفتن در شرایط مسابقه و هماهنگی با تیم به زمان نیاز دارم.

مهاجم جدید استقلال در واکنش به جدایی سجاد شهباز‌زاده از استقلال نیز گفت: برای من فرقی نمی‌کند که رقبایم چه نفراتی باشند. در حقیقت ما یک تیم هستیم و همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. درباره اینکه چه کسی بازی کند هم کادر فنی تصمیم می‌گیرد، ضمن اینکه برای شهباز‌زاده در ترکیه آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با پرسپولیس هم مذاکره کرده بود و چرا به این تیم نرفت، تصریح کرد: بله صحبت‌هایی با باشگاه پرسپولیس داشتم اما بنا به دلایلی توافق حاصل نشد.

افشین در پایان در مورد شماره پیراهن خود در استقلال نیز عنوان کرد: در حال حاضر شماره 16 را بر تن دارم.

 

کد خبر : ۳۸۶۷۰۷