خبرگزاری کار ایران

استقلال به دنبال 6 امتیاز مقابل سرخ‌های مدعی

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۵۲۲

شاگردان وینفرد شفر بعد از پیروزی بزرگ برابر نفت آبادان اکنون امیدوارند موفق به کسب 6 امتیاز باقیمانده تا نیم فصل برای دو تیم سرخپوش پدیده مشهد و سپیدرود شوند.

به گزارش ایلنا، حال و روز استقلال این روزها بهتر است، دو پیروزی پی در پی و کسب شش امتیاز این تیم را از روزهای سخت پرالتهاب دور کرده است. استقلال پنجشنبه هفته گذشته در هفته چهاردهم لیگ برتر، موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر از سد صنعت نفت آبادان بگذرد. این پیروزی برای آبی‌پوشان از چند جهت خوب بود، چرا که هم نتیجه خوبی کسب شد و هم استقلال در مسیر قهرمانی قرار گرفت.

استقلالی‌ها فصل گذشته هم در این مقطع وینفرد شفر را به‌عنوان سرمربی در اختیار داشتند اما سرمربی آلمانی به تازگی به این تیم آمده و خیلی با جو استقلال آشنایی پیدا نکرده بود. مقایسه نتایج استقلال با فصل گذشته خیلی نشان از پیشرفت محسوس نمی‌دهد اما به لحاظ امتیازگیری، شرایط استقلال بهتر بوده و می‌توان این تیم را جزو مدعیان قرار داد.

استقلالی‌ها یک بازی عقب افتاده با تیم پدیده خراسان دارند که اگر موفق به شکست شاگردان یحیی گل‌محمدی شوند، گام بلندی برای رسیدن به بالای جدول برمی‌دارند. شاگردان شفر در هفته پانزدهم هم باید به مصاف سپیدرود رشت بروند. برد استقلال در این هفته می‌تواند این تیم را به مسیر قهرمانی هدایت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز