خبرگزاری کار ایران

هفته نهم لیگ برتر والیبال؛

کاله میزبان میزان شگفتی‌ساز / پیکان اکبری میهمان زاهدان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۶۳

هفته نهم لیگ برتر والیبال فردا یکشنبه با ۶ بازی پیگیری خواهد شد که در مهمترین بازی هفته کاله‌مازندارن بدون حضور تماشاگر میزبان میزان‌مشهد خواهد بود.

هفته نهم لیگ برتر والیبال فردا یکشنبه با ۶ بازی پیگیری خواهد شد که در مهمترین بازی هفته کاله‌مازندارن بدون حضور تماشاگر میزبان میزان‌مشهد خواهد بود که در هفته هشتم این رقابت‌ها با شکست متین‌ورامین صدرنشین شگفتی‌ساز شد.

به گزارش ایلنا، هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال روز یکشنبه ۲۴ آذرماه با ۶ دیدار در شهرهای زاهدان، کرج، ورامین، تهران، آمل و ارومیه برگزار می‌شود. در حساس‌ترین بازی این هفته تیم میزان که در هفته هشتم در مشهد دومین شکست متین صدرنشین این رقابت‌ها را رقم زد، در آمل به مصاف کاله‌مازندران قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها می‌رود.

شاگردان جبار قوچان‌نژاد به دلیل پیروزی برابر متین برای دیدار با کاله روحیه خوبی پیدا کردند و در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در سکوی پنجم لیگ برتر والیبال قرار دارند. میزان در صورت شکست کاله این امکان را دارد که تا رتبه سوم جدول بالا بیاید. از سوی دیگر تیم کاله‌مازندران به دلیل بازی سختی که در گنبد داشت در شرایط ایده‌الی نیست. شاگردان بهروز عطایی در این دیدار بر اساس حکم کمیته تجدیدنظر فدراسیون والیبال تماشاگران آملی را همراه ندارند، بنابراین باید انگیزه شاگردان خود را تقویت کند تا موفق به شکست میزان شوند. دو تیم میزان و کاله در هفته هشتم بازی پنج سته و سنگینی را پشت سر گذاشتند و بعد از سه روز دوباره باید به میدان سختی دیگر گام بگذارند.

در دومین بازی هفته نهم، پیکان پرافتخارترین تیم لیگ برتر در زاهدان به مصاف شهرداری این شهر می‌رود. پیکان نیز از روزهای آرمانی خود فاصله گرفته و شاگردان پیمان اکبری سرمربی این تیم که در حال حاضر با ۹ امتیاز در مکان هشتم جدول قرار دارند، باید از بازی این هفته برای بهبود جایگاه خود در جدول استفاده کنند تا حداقل در پایان نیم فصل به عنوان یکی از مدعیان مطرح شوند. میزبان پیکان(شهرداری‌زاهدان با هدایت حمید موحدی) در حال حاضر با ۸ امتیاز در رتبه دهم است و در صورت استفاده از امتیاز میزبانی و شکست پیکان می‌تواند تا مکان هشتم نیز صعود کند.

پنجاهمین بازی لیگ برتر سال ۹۳ در کرج برگزار می‌شود و سایپای البرز قعرنشین این رقابت‌ها میزبان باریج اسانس تیم دوم جدول خواهد بود. شاگردان فرهاد نفرزاده یکی از دو تیم این رقابت‌ها هستند که ۵ شکست را امسال تجربه کردند. به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم دیگر نیازی به کسب تجربه شکست ندارند، اما در این هفته به رغم میزبانی به قرعه مصطفی کارخانه و بازیکنان باریج‌اسانس خوردند که کسب پیروزی در برابر آنها به سادگی نخواهد بود. باریج اسانس در ۸ هفته این رقابت‌ها موفق به کسب ۱۵ امتیاز شده که ۳ برابر امتیازات سایپای ۵ امتیازی است.

متین‌ورامین صدرنشین لیگ برتر در هفته نهم در سالن شهید گل عباسی ورامین میزبان آلومینیوم‌المهدی بندرعباس است. ناصر شهنازی سرمربی المهدی بعد از بازگشت از جام قهرمانان قاره‌ها هدایت‌المهدی را عهده‌دار شد. وی در این هفته مهمترین دیدار دور رفت نماینده بندرعباس را هدایت خواهد کرد و نتیجه این دیدار میزان به نوعی موفقیت باشگاه آلومینیوم در انتخاب سرمربی این باشگاه را نشان خواهد داد. متین با ۱۷ امتیاز صدرنشین است و آلومینیوم با ۸ امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارد. ناگفته نماند ۳ تیم در لیگ برتر ۸ امتیاز دارند و کسب حتی یک امتیاز در برابر متین می‌تواند روزنه امیدی برای بهبود وضعیت تیم آلومینیوم‌المهدی در جدول باشد.

تیم‌های نوین‌کشاورز و شهرداری تبریز برگزار کنندگان دیدار پنجم هفته نهم هستند که روز یکشنبه در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. شهرداری ۱۲ امتیازی که رتبه چهارم جدول را نیز در اختیار دارد این هفته میهمان نوین کشاروزی است که چهارشنبه در ارومیه شهرداری این شهر را شکست داد. مسعود آرمات سرمربی نوین کشاورز از انگیزه بازیکنانش برای پیروزی در این دیدار آگاه است و باید با شناخت نقاط ضعف شهرداری تبریز به آنها برای رسیدن به این هدف کمک کند. اما حسین معدنی نیز به راحتی حاضر به از دست دادن رتبه چهارم جدول نیست.

ششمین و آخرین بازی هفته نهم لیگ برتر والیبال در سالن غدیر شهر ارومیه برگزار خواهد شد و شهرداری این شهر میزبان بازرگانی‌جواهری‌گنبد خواهد بود. شهرداری ارومیه و بازرگانی‌جواهری با ۱۱ و ۱۰ امتیاز در رتبه‌های ششم و هفتم جدول این رقابت‌ها قرار دارند و هر دو تیم نیز هفته پیش شکست در دیداری ۵ سته را تجربه کردند. هر دو تیم از شهرهای والیبال‌خیز ایران هستند که از دو سرمربی‌بومی بهره می‌برند. بنابراین دیدار این تیم‌ها، جدالی دیدنی و جذاب خواهد بود.

برنامه هفته نهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
شهرداری زاهدان – پیکان‌تهران، سالن استانداری، ساعت ۱۷:۳۰
سایپا البرز - باریج اسانس کاشان، سالن انقلاب، ساعت ۱۷:۳۰
متین ورامین – آلومینیوم المهدی، سالن شهید گل عباسی، ساعت ۱۷:۳۰
نوین کشاورز – شهرداری تبریز، خانه والیبال، ساعت ۱۷:۳۰
کاله مازندران – میزان مشهد، سالن رسول اکرم، ساعت ۱۶
شهرداری ارومیه – بازرگانی جواهری گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۷:۴۵

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز