خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج:

مشکل گردنه آوج باید با عزم مسئولان برای همیشه رفع شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۴۷۴

فرماندار آوج در جلسه شورای ترافیک گفت: تصادفات منجر به فوت گردنه آوج موجب سلب امنیت روانی مردم شهر شده و این مشکل باید با عزم مسئولین برای همیشه رفع شود.

به گزارش ایلنا از قزوین، علی اکبرسلیمانی، فرماندارشهرستان آوج درجلسه شورای ترافیک استان که به‌صورت فوق‌العاده در فرمانداری آوج برگزار شد، اظهارداشت: شهرستان آوج به‌دلیل قرارگرفتن در مسیر مواصلاتی غرب و جنوب کشور یکی از پرترددترین جاده‌های کشور بشمار می‌رود و در راستای ساماندهی تردد درجاده‌های ارتباطی شهرستان باید تمهیدات اساسی اندیشیده شود.

وی افزود: مسئولیت ایمن‌سازی جاده‌ها و رفع مخاطرات جاده‌ای با توجه به اهمیت جان مردم مسئولیتی بسیار خطیر و سنگین است و همه دستگاه‌ها باید با همدلی و همکاری در این راستا حرکت کنند.

سلیمانی با اشاره به اینکه اولویت کار مسئولان باید رفع نگرانی مردم باشد، افزود: چندین حادثه تصادف ناگوار منجر به فوت در سال‌های گذشته درگردنه و ورودی شهر آوج به وقوع پیوسته که موجی از نا امنی روانی بین مردم شهر ایجاد کرده است.

فرماندار اظهارداشت: پس از کلنگ‌زنی طرح احداث کمربندی مقدمات کار فراهم شده بود ولی به‌دلیل اعتراضات مردم روستای مجاور احداث طرح این طرح راکد باقی مانده است. مردم از این موضوع به‌شدت ناراحت و گله‌مند هستند و همواره با استرس و نگرانی زندگی می‌کنند و هر لحظه منتظر اقدام اساسی از جانب مسئولان هستند.

سلیمانی بیان داشت: استقرار پاسگاه پلیس راه در گردنه، نصب دوربین تناژسنج و احداث خروج اضطراری در حال حاضر به‌صورت مقطعی می‌تواند به کاهش اتفاقات ناگوار کمک کند.

فرماندار تأکید کرد: باید ازتردد تریلی‌های غیراستاندارد و حادثه‌ساز در مسیر گردنه جلوگیری شود و در این راستا باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.  

معاون عمرانی استاندار نیز در این جلسه بیان داشت: درباره رفع مشکل گردنه آوج مسئولان شهرستانی و شخص فرماندار بارها با دستگاه‌های ذی‌ربط استانی مکاتبه کرده و جلسه گذاشته‌اند ولی متأسفانه نتیجه بخش نبوده است. مسئولان امر باید دغدغه رفع مشکل را داشته باشند و مردم دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای را از ما در این خصوص نمی‌پذیرند.

علی فرخزاد اظهارداشت: پروژه‌ای که سال 94 توسط استاندار وقت کلنگ‌زنی شده هنوز بدون اقدام عملی زمین مانده و این اتفاقات نشانگر سوء‌مدیریت مسئولان است.

فرخزاد تأکیدکرد: اداره کل راه و شهرسازی و دستگاه‌های مربوطه حداقل یک‌ماه فرصت دارند تا نسبت به احداث میدان و استقرار پاسگاه پلیس‌راه در این مسیر اقدام کنند تا ما بیش از این شرمنده مردم نشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز