خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان شهرستان البرز؛

صاحبان کسب و کار شرکت کننده در نمایشگاه مشاغل الوند تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۱۸۷

صاحبان کسب و کار شرکت کننده در نمایشگاه مشاغل الوند از سوی مسئولان شهرستان البرز تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، به مناسبت اختتامیه‌ پنجمین دوره نمایشگاه معرفی مشاغل شهرستان البرز، که از اول اردیبهشت‌ ماه سال جاری در محل دانشگاه شهر الوند با هدف مشاوره هدفمند دانش آموزان جهت انتخاب رشته تحصیلی و ارتباط با مشاغل برگزار شد، از صاحبان کسب و کار شرکت کننده در این نمایشگاه با حضور غفوری فرماندار البرز، اسدی رئیس دانشگاه کار، عباسیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسئولین و کارشناسان، تجلیل به عمل آمد.

در این نمایشگاه ۵۴ غرفه توسط نهادها، ارگان‌ها، دستگاه‌های دولتی، نهادهای حمایتی و واحدهای صنعتی، برپا گردیده بود.

همچنین چندین کارگاه تخصصی و سخنرانی توسط کارآفرینان و اساتید دانشگاهی برای دانش آموزان، مسابقات مهارتی، مشاوره و هدایت تحصیلی و شغلی در این نمایشگاه برگزار شد.

گفتنی است دستاوردهای هنرمندان فرهنگ و هنر نیز در شش غرفه از آموزشگاه‌های آزاد تجسمی، سرامیک و  موسیقی، انجمن خوشنویسان شعبه شهرستان البرز، کارگروه مد و لباس و هنرآموزان هنرستان هنرهای زیبا در معرض دید خانواده ها و دانش آموزان قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز