خبرگزاری کار ایران

مجید کیان پور:

طرح بازآفرینی شهری برای بیش از یک میلیون نفر شغل ایجاد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۱۳۰

عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: اجرای طرح بازآفرینی شهری ضمن نوسازی ساختمان شهرها و فضای شهری، موجب اشتغال زایی برای بیش از یک میلیون نفر می‌شود.

به گزارش ایلنا، «مجید کیان پور» گفت: اجرای طرح بازآفرینی شهری ضمن نوسازی ساختمان شهرها و فضای شهری، موجب اشتغال زایی برای بیش از یک میلیون نفر در کشور می‌شود.

وی در گفت و گو با «خانه ملت» با اشاره به مشکلات شهرها در حوزه بافت‌های فرسوده و بافت‌های ناکارآمد شهری، گفت: قطعا در شرایط کنونی اجرای سیاست نوسازی بافت فرسوده در قالب طرح بازآفرینی شهری بسیار مثبت و قابل قبول است و این مسئله می‌تواند بخشی مشکلات شهری را حل و فصل کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: طبق گزارش‌های مسئولان از میزان بافت فرسوده و ناکارآمد در کشور، حدود ۷۰ هزار هکتار نیازمند نوسازی و بازسازی فوری هستند، زیرا این مناطق به علت فرسودگی بالا در معرض خطر قرار دارند.

کیان پور ادامه داد: براساس آمارها حدود 19 میلیون نفر در سکونت های غیررسمی و فرسوده زندگی می کنند، بنابراین نوسازی بافت های فرسوده و اجرای طرح بازآفرینی شهری می تواند از بروز بحران های جدی در حوزه شهری در صورت بروز حوادث غیرمترقبه جلوگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز