خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و قائم مقام بانک سینا:

کلنگ احداث دومین مدرسه خیرین بانک سینا در قلعه گنج به زمین خورد

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۶۶۹

کلنگ احداث دومین مجتمع آموزشی بانک سینا در روستای ده بالا از توابع رمشک در قلعه گنج کرمان با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، قائم مقام و جمعی از مدیران و اعضای کمیته خیرین بانک، مسئولان و اهالی منطقه به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا، در آیین افتتاح این مجتمع آموزشی، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از مشارکت خوب کارکنان خیر بانک سینا و همکاری مسئولان منطقه گفت: اولویت اول ما آبادانی در منطقه قلعه گنج است؛ در همین راستا با مشارکت مردم و تشکیل گروه ‌های روستایی و پس انداز خود مردم به منظور اشتغال زایی روستائیان توسط بنیاد علوی به مردم وام اعطا می‌شود.

آقای سعیدی کیا افزود: طرح اشتغالزایی روستاییان در تمامی استان ‌ها در حال اجراست و برای هر استان مبلغ ۲۰ میلیارد تومان و برای هر طرح روستایی ۲ میلیارد تومان درنظر گرفته شده که از طریق بانک سینا پرداخت می شود.

وی افزود: تاکنون پرونده ۲ هزار و ۶۰۰ مورد از طرح‌های توانمند سازی اهالی روستا‌ها به تصویب رسیده و به زودی از طریق استانداری‌ها برای پرداخت ابلاغ خواهد شد. وی افزود: تاکنون ۹ هزار شغل توسط بنیاد مستضعفان از طریق همین طرح ایجاد شده است.

در ادامه آقای دکتر دانیالی قائم مقام بانک سینا هم گفت: خداوند را شاکریم که همراستا با سیاست های کلان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مبنی بر توانمندسازی مناطق کم برخوردار کشور، شاهد آغاز مراحل احداث دومین مدرسه از محل کمک های همکاران خیر بانک هستیم.

وی افزود: پیشتر نیز به منظور حمایت از مردم خوب منطقه قلعه گنج، مجمتع آموزشی دیگری از محل کمک های کارکنان بانک سینا احداث شد و به بهره برداری رسید. همچنین این بانک به منظور کمک به مناطق کمتر برخوردار تعداد 24 دستگاه آمبولانس در سال جدید اهدا خواهد کرد که با این رقم، تعداد آمبولانس های اهدایی بانک به 51 دستگاه خواهد رسید. وی ابراز امیدواری کرد این مدرسه طی 6 ماه آینده به بهره برداری برسد.

 کلنگ احداث دومین مدرسه خیرین بانک سینا در قلعه گنج به زمین خورد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز