خبرگزاری کار ایران

غلامی تاکید کرد:

ضرورت اجرایی شدن سند راهبردی پژوهش و آموزش عالی قرآنی

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۵۸۴

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور، بر اجرایی شدن سند راهبردی پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور که در احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور نیز آمده است، تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، غلامی، وزیر علوم و رئیس کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور در حاشیه برگزاری چهل و دومین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی که در آن سند راهبردی پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور ارائه شد، از نمایشگاه دستاوردهای مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور بازدید کرد.

در این نمایشگاه که در محل وزارت علوم برگزار شد، دستاوردهای فعالیت مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور از ابتدای تأسیس تا سال ۱۳۹۷ در قالب بیش از ۸۰ مجلد از گزارشهای پروژهش‌ها و برنامه‌ها و ۱۲ اطلاع‌نگاشت(infograph)در قالب پوستر به نمایش گذاشته شد.

بنابه این گزارش، جایگاه، اهداف و وظایف مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور، اهم فعالیت‌های مرکز و انعکاس آن در رسانه‌ها، تعامل مرکز با دانشگاه‌ها و نهادهای مختلف، تجمیع و بازنگری در برنامه درسی رشته علوم قرآن و حدیث، شاخص‌های تعیین ظرفیت دکتری در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، حمایت از پایان‌نامه‌های قرآنی دانشجویان و طلاب، برنامه‌های ملی و بین‌المللی پژوهش و آموزش عالی قرآنی و سند راهبردی توسعه پژوهش و اموزش عالی قرآنی کشور از جمله محورهایی بود که گزارش آن در این نمایشگاه ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز