خبرگزاری کار ایران

تکذیب دستور کمیته فنی به شفر برای کنار گذاشتن گرو

حاجیلو: کی‌روش بعد از 9 سال باید جواب مردم را بدهد

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۳۵۱

سرپرست باشگاه استقلال تهران می‌گوید کمیته فنی دخالتی در شایعه کنار گذاشته شدن مهاجم نیجریه‌ای ندارد.

به گزارش ایلنا، اصغر حاجیلو در پایان بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در مورد کی‌روش و تیم ملی فوتبال اظهار داشت: کی‌روش یا هر فرد دیگری که مربی تیم ملی است باید پاسخگوی مردم باشد. من جای آنها نیستم که بخواهم اظهار نظر کنم. آنها باید جواب یک ملت را بدهند و حق می‌دهم که دنبال اجرای برنامه‌های خود باشند، اما فکر می‌کنم باشگاه‌ها ضرر می‌کنند. کی‌روش بعد از 9 سال باید جواب مردم را بدهد و من جای وی نیستم.

وی با اشاره به رابطه خوب شفر و کی‌روش گفت: این دو مربی باهم هماهنگ هستند. حتی شفر برای بازی‌های تیم ملی هم به ورزشگاه می رود تا کی‌روش را تایید کند. آنها با هم مشکلی ندارند و رفاقت خوبی دارند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه با این شرایط پس چرا بازیکنان استقلال روز بعد از بازی به پک نمی‌روند، خاطرنشان کرد: این امر هم حل می‌شود و موضوع مهم نیست. 

حاجیلو درخصوص اینکه در مصاحبه‌ای گفته بود که کمیته فنی نقشی در تیم‌ها ندارد، عنوان کرد: من چنین صحبتی نکردم. در زمان مربیان داخلی و خارجی تعریف خوبی از کمیته فنی نداریم، چون آنها مصاحبه‌های آنچنانی می‌کنند. به نظر من کمیته فنی یک اتاق فکر است که باید خروجی‌اش را به سرمربی منتقل کند نه اینکه درمورد ریزترین جزئیات نظر بدهند.

سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه کمیته فنی به شفر اعلام کرد الحاجی گرو در استقلال نباشد و شفر با این قضیه مخالفت کرده است، گفت: نه، اصلا. به قول عادل فردوسی پور می‌توانم این ماجرا را قبول نکنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز