خبرگزاری کار ایران

سرهنگ الماسی خبر داد:

دستگیری سارقان مامورنما در فداییان اسلام

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۳۰۶

رییس کلانتری ۱۱۷ جوادیه از دستگیری سارقانی خبر داد که در پوشش پلیس مبارزه با مواد از شهروندان اخاذی می کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ اسدعلی الماسی در جزییات خبر اظهار داشت: ساعت ۴ صبح روز گذشته ماموران گشت کلانتری هنگام گشت‌زنی در خیابان فداییان اسلام به یک‌دستگاه خودروی سمند خاکستری رنگ با شیشه‌های دودی که اقدام به نصب چراغ گردان پلیس کرده بودند و در حال بازرسی یک خودروی تیبا بودند مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران با دیدن این صحنه وارد عمل شدند و مشاهدات اولیه ماموران حاکی از آن بود که سه مرد قوی‌هیکل تجهیزات پلیسی از قبیل آمپلی‌فایر مربوط به چراغ‌گردان پلیس، باتوم‌های فلزی، یک دستبند و کلاه‌های نظامی همراه خود دارند.

سرهنگ الماسی متذکر شد: در همان بررسی‌های اولیه مشخص شد سه مرد جوان با معرفی خود به‌عنوان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از متوقف کردن خودروی تیبا که  زن میانسال مسافری را از مقصد سوار کرده بود بدون نشان دادن مدارک شناسایی قصد اخاذی و گرفتن گوشی آنها را دارند. با مشخص شدن این موضوع هر سه متهم دستگیر و همراه شاکی به کلانتری منتقل شدند. در جریان بازرسی خودروی متهمان مقداری مواد مخدر از نوع شیشه و هرویین کشف و ضبط کردند.

رییس کلانتری ۱۱۷ جوادیه افزود: در ادامه شاکیان در کلانتری اظهار داشتند "زورگیران پس از متوقف کردن آنها قصد گرفتن پول و گوشی‌های تلفن همراه را داشتند که ماموران از راه رسیدند. سارقان هم در اعترافات خود گفتند: "از مدتی قبل با این شیوه و معرفی خود به‌عنوان مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر  از مردم اخاذی می‌کردند. بار آخر در میدان آزادی خیابان استاد معین خودرویی را متوقف کردیم و چون راننده مقداری مواد مخدر تریاک همراهش بود به خاطر اینکه خودروی او به پارکینگ نرود و پرونده‌ای برایش درست نشود مقدار قابل توجهی پول و گوشی تلفن‌همراهش را در اختیار ما گذاشت.

وی در پایان اعلام کرد: پرونده متهمان پس از تکمیل برای بررسی‌های بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز