خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر؛

ماشین سازی صفر - پرسپولیس یک/ برد شجاعانه پرسپولیس در بنیان دیزل

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۲۸۵

ماشین سازی و پرسپولیس در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو تیم ماشین سازی و پرسپولیس از ساعت 15 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند تا یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته را برابر هم برگزار کنند. پرسپولیس هفته گذشته برابر تراکتورسازی به تساوی بدون گل دست یافت و ماشین‌سازان هم برابر سپاهان به تساوی یک - یک رسیدند و حالا برابر هم قرار گرفتند. 

صفر

               ماشین‌سازی               

   یک   

                 پرسپولیس                         

 ورزشگاه: بنیان‌ دیزل تبریز

 

               اطلاعات بازی

               ▼ ▲ ⚽️ █

 داور: سیدرضا مهدوی 

 میریعقوب حجتی

 حمیدرضا کنعانی

 شاهو اصلانی

 ساعت شروع بازی: 15:00

 ترکیب ماشین‌سازی

 ترکیب پرسپولیس

 فرناندو دخسوس 1  علیرضا بیرانوند

4

 محمد اهل‌شاخه

4

 سید جلال حسینی

 6

 محمدحسین کنعانی‌زادگان

3

 شجاع خلیل‌زاده (⚽️ 3+90)
2  سید احمد موسوی

21

 آدام همتی
7  پیمان بابایی

18

 محسن ربیع‌خواه
26  مسیح زاهدی

8

 احمد نوراللهی (93 )

66

 احمد زنده‌روح 37  حمیدرضا طاهرخانی (56▼)

88

 سعید مهری (93 )

2

 امید عالیشاه (86 )

48

 سید محمد خرم‌الحسینی

5

 بشار رسن
11  فرید بهزادی کریمی

90

 گادوین منشا

10

 رضا خالقی‌فر 70  علی علیپور (82▼)

 سرمربی:  رضا مهاجری

 سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

    

 

26

 سعید حسین‌پور(56▲)

    

     23  محمدامین اسدی (82▲)

              

 

    

 

 

دقایق حساس بازی:

 

دقیقه 4+90: چندثانیه بعد از گل پرسپولیس بود که موقعیتی دیگری روی ضد حمله در اختیار این تیم قرار گرفت و اسدی دروازه را باز کرد ولی داور تشخیص آفساید داد.

دقیقه 3+90 (ماشین سازی صفر - پرسپولیس یک/ شجاع خلیل‌زاده): روی یک ضربه ایستگاهی امید عالیشاه ارسال دقیقی روی دروازه ماشین سازی داشت که شجاع خلیل‌زاده پیش تاخته روی این توپ توانست با ضربه سر دروازه ماشین سازی را باز کرده و برتری تیمش را رقم بزند

دقیقه 89: شوت خوب بشار رسن به سمت دروازه ماشین‌سازی در حالیکه می‌رفت تبدیل به گل شود با واکنش خوب دخسوس همراه بود و در ادامه بازیکنان نتوانستند از توپ برگشیت استفاده کنند.

دقیقه 83: خرم‌الحسینی با استفاده از تکنیک خود از مدافعان پرسپولیس عبور کرد و با بیرانوند تک به تک شد ولی نتوانست با عبور از گلر پرسپولیس دروازه این تیم را باز کند.

دقیقه 73: او سانتر بلند منشا در اختیا عالیشاه قرار گرفت و او در حالیکه موقعیت خوبی داشت با ضربه سر توپ را به بالای دروازه زد.

دقیقه 66: پرسپولیس در این دقایق روی دروازه ماشین سازی فشار می آورد. در این دقیقه شوت کات دار و زیبای گادوین منشا که درآستانه ورود به دروازه بود توسط دخسوس که در این بازی نمایش خوبی داشت به کرنر فرستاده شد

دقیقه 62: مسیح وینگرچپ ماشین سازی مسیح زاهدی روی موقعیتی که داشت دروازه بیرانوند را تهدید کرد اما شوت محکم او که از بیرون هجده قدم به زاویه مخالف و سمت راست زده شد با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقیقه 51: ارسال گادوین منشا روی دروازه با ضربه سر بشار رسن همراه بود و علیپور می توانست روی شش قدم دروازه را باز کند اما دخسوس با خروج به موقع ازمهاجم پرسپولیس خطا گرفت و فرصت از بین رفت.

دقیقه 48: ضربه محکم اما بی دقت سید جلال حسینی از بالای دروازه ماشین سازی با فاصله به بیرون رفت.

دقیقه 47: ضربه محکم و سر ضرب علی علیپور توسط دخسوس به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 42: حرکت انفرادی امید عالیشاه با شوت این بازیکن همراه شد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه ماشین سازی به بیرون رفت.

دقیقه 36: پیمان بابایی موقعیت خوبی مقابل دروازه پرسپولیس به دست آورد اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه بیرانوند پیدا نکرد.

دقیقه 34: یک دقیقه بعد از موقعیت خوب تیم ماشین سازی این امید عالیشاه بود که بهترین موقعیت پرسپولیس را از دست داد. ضربه محکم این بازیکن را دخسوس به زیبایی دور کرد تا دروازه اش بسته بماند.

دقیقه 33: خالقی‌فر بهترین موقعیت ماشین سازی را از دست داد. ضربه این بازیکن با دفاع شجاع خلیل زاده روبرو شد و ضربه دوم را هم سید جلال حسینی از مقابل دروازه دور کرد.

دقیقه 26: پرتاب اوت بلند بازیکنان ماشین‌سازی توسط بیرانوند دفع ناقص شد تا توپ در مقابل دروزاه به مسیح زاهدی برسد و ضربه این به نحو خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه 15: ارسال اینبار از سمت چپ و اشتباه بیرانوند در دفع توپ در شلوغی شش قدم توپ را نصیب مسیح زاهدی کرد که ضربه خطرناک این مدافع پیش تاخته از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 12: ارسال از سمت راست پرسپولیس با دخالت شجاع خلیل زاده و اعتراض ماشین سازی مبنی بر خطای پنالتی همراه شد اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 7: با فرار علی علیپور از جناح راست و پاس در عرض این بازیکن، موقعیت خوبی نصیب منشا شد که ضربه کم جان منشا پس از برخورد به مدافعین ماشین‌سازی به کرنر رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز