خبرگزاری کار ایران

از خیلی از مجری‌ها خوشگل‌ترم

بیک‌زاده: سوشا دچار سوءتفاهم شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۱۹۶

هاشم مجری شد و مقابل حنیف عمران‌زاده نشست تا در آیتمی جذاب به زندگی دوست و همبازی‌اش بپردازد.

به گزارش ایلنا، هاشم مجری شد و مقابل حنیف عمران‌زاده نشست تا در آیتمی جذاب به زندگی دوست و همبازی‌اش بپردازد. بیک زاده مجری جنجالی‌ای هم شد چون حاصل گفتگویش باعث عصبانیت شدید سوشا مکانی و پست جنجالی او علیه آنها شد.

برای اولین بار تجربه مجری‌گری چطور بود؟

به نظرم خوب شده بود. نمی‌دانم نظر شما چیست، خیلی تلاش کردم که کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. امیدوارم که مردم و هواداران استقلال از کارم راضی باشند.

فکر نمی‌کنی بتوانی جای فردوسی‌پور را بگیری؟

عادل به من پیشنهاد داد که بروم. خودم هم مجری‌گری را دوست دارم اما باید ببینم در  آینده چه اتفاقاتی می‌افتد. اما جدا از شوخی برنامه‌ای بود که هدفش دورهم جمع شدن و خندیدن بود.

فکر می‌کنی آن چهره برای مجری‌گری را داری؟

بله، از خیلی از مجری‌ها خوشگل‌تر هستم. فقط باید بینی‌ام را عمل کنم تا در آینده بتوانم مجری‌گری را انجام دهم.

تمرین خاصی را هم انجام داده بودی؟

تمام کارهایی را که انجام دادم فی‌البداهه بود و هیچ تمرینی را انجام نداده بودم.

اگر پیشنهاد بشود باز هم این کار را انجام خواهی داد؟

از مجری‌گری خوشم آمد و اگر دوباره پیشنهادی به من شود، آن را انجام و ادامه خواهم داد.

دوست داری روزی که از فوتبال خداحافظی کردی حنیف از تو سوال بپرسد؟

حنیف توانایی انجام این کار را ندارد. بالاخره هر کاری یک توانایی‌هایی دارد. من خودم دوست دارم آرش برهانی رودرروی من بنشیند و از من مصاحبه بگیرد.

در چند صحنه هم به پرسپولیسی‌ها کنایه زدی؟

منظور خاصی نداشتم اتفاقا خیلی هم در صفحات مجازی بابت این اتفاق به من بی‌احترامی شد اما منظور حرفم این بود که زمانی که در استقلال بودیم، قرار بود بعد از بازی‌های آسیایی با ذوب آهن بازی کنیم چند بار از سازمان لیگ خواستیم این بازی را به تعلیق بیندازد اما آنها زیر بار نرفتند اما برای پرسپولیس کل لیگ را تعطیل کردند.

در یک جمله عنوان کردی «زمانی که حنیف از فوتبال خداحافظی کرد باشگاه استقلال برای وی کار خاصی انجام نداد» به نوعی کنایه به آینده فوتبالی خودت هم بود؟

حنیف و امثال او سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده‌اند. سال‌ها برای این تیم قهرمانی آورده‌اند و استقلال باید قدردان چنین بازیکنی باشد. ما توانستیم با استقلال جزو سه تیم برتر آسیا شویم.

بعد از پایان برنامه سوشا مکانی در صفحه شخصی خودش کنایه بسیار تندی را به شما و حنیف عمران‌زاده نسبت داد.

سوشا دوست خوب من است و ما از بچگی با هم همبازی بودیم. قصد ما فقط یک شوخی کوچک بود. فکر کنم سوشا دچار اشتباه و سو‌‌ءتفاهم شده

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز