خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال با اشاره به وقوع سیل تأکید کرد:

آب منطقه ای هیچ‌کدام از خواسته‌های ما را انجام نداد/ هشدارهای لازم را به متولیان امر دادیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۱۴۰

فرماندار ماسال گفت: پس از وقوع حادثه شکسته شدن آب بند، بازدیدهای مختلفی از این آب بند انجام شد و کارشناسان فنی سازمان آب منطقه ای پیشنهاد کارشناسی خود را ارائه دادند، اما عملا هیچ کدام از خواسته های ما انجام نشد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمدجواد عامر در جلسه ای که با حضور مدیران استانی و شهرستانی و با محوریت جلوگیری از تخریب پل های اصلی شهر ماسال برگزار شد، گفت: وضعیت امروز رودخانه خالکایی، وضعیت خاصی است که می طلبد از ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی، برای برطرف کردن آن استفاده شود.

عامر افزود: با توجه به بارندگی های احتمالی روزهای آینده، فرصت زیادی برای‌مان باقی نمانده و بر اساس نظرات کارشناسان استانی، باید در دو مرحله مانع از فرسایش بیشتر رودخانه شویم و در مرحله نخست تثبیت موقت و در مرحله دوم تثبیت کامل بستر این رودخانه در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری نسبت به این موضوع هشدارهای لازم را به متولیان امر دادیم، مکاتبات لازم برای رفع این مشکل نیز انجام شده و هم اکنون نیز به صورت جدی پیگیر رفع این مشکل هستیم.

این مقام مسئول ادامه‌داد: پس از وقوع حادثه شکسته‌شدن آب بند، بازدیدهای مختلفی انجام شد و کارشناسان فنی سازمان آب منطقه ای پیشنهاد کارشناسی خود را ارائه دادند و آن را نیز عملی کردند، اما عملا هیچ کدام از خواسته های ما به وقوع نپیوست!

فرماندار ماسال گفت: در مجموع ۳۵ کامیون از همین لحظه در اختیار ستاد مدیریت بحران شهرستان قرار خواهد گرفت که تا پیش از وقوع بارندگی سنگ‌های حجمی را از سه نقطه شالما، شفارود و معادن رودبار به منطقه آورده تا جهت تثبیت بستر رودخانه از آنها استفاده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ماسال همچنین از مدیران ادارات مختلف خواست در این برهه از زمان به دنبال مقصر وقوع چنین اتفاقی نباشند و آن را به پس از اجرای عملیات موکول کنند.

وی افزود: بارها و بارها با مدیران مختلف استانی از رودخانه بازدید کرده ایم و مردم حق دارند که بدانند دست آورد این بازدیها چه بوده تا نگرانی آنها در این زمینه برطرف شود، لذا باید به هر نحوی که شده این بحران را برطرف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز