خبرگزاری کار ایران

زد و خورد شدید در جی لیگ با حضور اینیستا و پودولسکی

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۸۴۹

در بازی دو تیم شیمیزو اسپالز و ویسل کوبه درگیری شدیدی به وجود آمد.

به گزارش ایلنا، آندرس اینیستا و لوکاس پودولسکی در دعوایی که بین بازیکنان ویسل کوبه و شیمیزو اس‌پالس درگرفت حضور داشتند. اینیستا نقش جداکننده بازیکنان و مربیان را داشت و پودولسکی هم دعوا می‌کرد.

در دقیقه 104، یعنی چهاردهمین دقیقه وقت تلف‌شده بود که یوجی روکوتان، دروازه‌بان شیمیزو روی یک کرنر جلو آمد و توانست گلزنی کند. این در حالی است که ویسل در دقیقه 87 با نتیجه 3 بر یک از حریف پیش بود.

پس از این گل، اتفاقات زشتی در ورزشگاه روی داد و ولینگتون لوییس ده‌سوزا، بازیکن ویسل کوبه به دلیل هل دادن بازیکنان و کادر فنی شیمیزو از زمین اخراج شد. ده‌سوزا سپس با نیمکت شیمیزو به جر و بحث پرداخت و به سمت بازیکنان و مربیان این تیم رفت و هر کس که در مسیرش قرار می‌گرفت را هل می‌داد.

اینیستا، ستاره سابق بارسلونا تلاش کرد ماجرا را به پایان برساند اما مربیان و بازیکنان، از جمله لوکاس پودولسکی به دعوا ادامه می‌دادند. پودولسکی کنترل اعصابش را از دست داده بود و عصبانی بود که تیمش بازی برده را مساوی کرده است. او هم در خارج از میدان مربیان حریف را هل داد و سپس او را از آن محل دور کردند. زمانی که داور منتظر بود به ده‌سوزا کارت قرمز نشان بدهد، او از میان جمعیت راهش را باز کرد.

روکوتان سپس تلاش کرد ده‌سوزا را به خارج میدان منتقل کند اما این کار او باعث شد این مهاجم برزیلی، دروازه‌بان گلزن حریف را هم نقش زمین کند. ویسل کوبه در دقیقه 83 با اخراج نائویوکی فاجیتا ده‌نفره شده بود. برتری عددی شیمیزو باعث شد داگلاس در دقیقه 87 یک گل خورده را جبران کند و امید را به اردوی تیم برگرداند.

داور چهار دقیقه وقت تلف‌شده اعلام کرد که این زمان به دلیل مصدومیت طولانی یکی از بازیکنان، تا 14 دقیقه ادامه یافت. با این تساوی 3-3، شیمیزو در رده هفتم قرار گرفت و ویسل کوبه یازدهم است. تیم کاواساکی فرانتاله هم قهرمانی خود در لیگ را قطعی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز