خبرگزاری کار ایران

در آیین افتتاحیه کانون ورزشی حقوقدانان ایران عنوان شد؛

ایران میزبان مسابقات فوتسال وکلای دادگستری جهان در سال2019

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۷۸۲

ایران میزبان اولین دوره مسابقات فوتسال وکلای دادگستری جهان در سال آینده شد.

به گزارش ایلنا، آیین افتتاحیه کانون ورزشی حقوقدانان ایران (کوحا) با حضور عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال فدراسیون فوتبال، حسین شمس سرمربی اسبق تیم‌ملی، دبیر کمیسیون ورزش اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، نمایندگان جامعه حقوقدانان، نماینده کانون سردفتران، مشاوران حقوقی قوه قضائیه و کارشناسان رسمی دادگستری برگزار شد.

در این نشست سید مجتبی طباطبایی مدیرعامل کانون ورزشی حقوقدانان ایران با بیان دورنمای این موسسه به میزبانی از اولین دوره مسابقات فوتسال وکلای دادگستری جهان اشاره کرد و گفت: با توجه به توانمندی فوتسال ایران و سبقه فوتسال کشورمان در جهان، این میزبانی را برای اولین بار دریافت کرده‌ایم که انشاالله در آبان ماه سال 98 در جزیره زیبای کیش برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل کوحا همچنین خبر از برگزاری مسابقات جام اتحاد حقوقدانان ایران در اردیبهشت ماه98 داده و گفت: مسابقات جام اتحاد در تمامی رشته‌های ورزشی و بین جامعه حقوقدانان اعم از وکلا، سردفتران، مشاوران حقوقی قوه قضائیه، پرسنل قضایی و کارشناسان رسمی دادگستری در رشته‌های متنوع ورزشی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تجربه خوب برگزاری دومین المپیاد ورزشی کانون وکلای کشور در چند رشته ورزشی در اسفندماه سال گذشته، گفت: مطمئن هستیم که رقابت‌های جام اتحاد نیز مورد استقبال جامعه حقوقدانان کشور قرار خواهد گرفت چراکه فقط در رقابت‌های کانون وکلا که در کیش و در چند رشته محدود برگزار شد، حدود 500 ورزشکار حضور یافتند که در رقابت‌های صنفی به لحاظ تعداد شرکت‌کننده چشمگیر بود.

در این نشست که با سخنرانی حسین شمس عضو هیات‌مدیره و گل‌محمدی رئیس هیات‌مدیره نیز همراه بود، سرمربی اسبق تیم‌ملی کشورمان از حضور 7 تیم خارجی در اولین دوره مسابقات فوتسال وکلای دادگستری جهان خبر داد و گفت: با توجه به سرمای فصل زمستان در اروپا، تیم‌ها جدای از بحث ورزشی تمایل زیادی به حضور در جزیره زیبای کیش با شرایط آب و هوایی خاصش نشان دادند که می‌توان از این حیث نیز گفت که این میزبانی در توریسم ورزشی ما تاثیر خوبی نیز خواهد داشت.

اما عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال نیز در این مراسم با بیان این که آینده فعالیت کانون ورزشی حقوقدانان ایران را توام با موفقیت می‌داند از آمادگی فدراسیون فوتبال برای همکاری با این موسسه خبر داد و گفت: نفس کمیته فنی و توسعه همکاری با چنین بخش‌هایی است و این آمادگی وجود دارد تا اولین دوره مسابقات جهانی فوتسال وکلا را نیز به فیفا وصل کنیم و از تجربه و اعتبار این فدراسیون جهانی نیز در این زمینه استفاده کنیم. من دراین زمینه پیش قدم خواهم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز