خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت:

برنامه محوری اولویت شورای پنجم

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۷۶۸

رئیس شورای شهر رشت اظهار داشت: شورای شهر برنامه محور است و با ایجاد اتاق فکر تلاش دارد از مشارکت اقشار مختلف جامعه در واحدهای خلاق کوچک بهره بگیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، همایش تجلیل از دانش آموزان افتخار آفرین در المپیادهای علمی و پژوهشی در سطح ملی و بین المللی برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در جمع نخبگان علمی که در سالن نامجو یادگار امام برگزار شد، اظهار داشت: شورای شهر برنامه محور است و با ایجاد اتاق فکر تلاش دارد مشارکت اقشار مختلف جامعه را در واحدهای خلاق کوچک استفاده نماید. در عین حال پروژه های بزرگ را هم در دستور کار خود دارد.
 
سید امیر حسین علوی افزود: اگرچه استفاده از ظرفیت های خرد کار آسانی نیست، ولی تمام کشورهای توسعه یافته از همین شیوه برای پیشرفت استفاده کرده اند و در این شهرها، درصد قابل توجهی از تولید ناخالص سهم واحدهای کوچک است و این شبیه رویا و داستان نیست.
 
وی با اشاره به برنامه های شورای شهر رشت در دیدار با اقشار مختلف در سطح محلات تصریح کرد: بیش از ۲۰ برنامه برای اقشار مختلف جامعه در شورای شهر تهیه شده است و تلاش داریم با تمام محدودیت های مالی، قانونی و امکانات آن را اجرا نماییم.
 
علوی خطاب به دانش آموزان نخبه گفت: از هم اکنون باید آینده خود را رقم بزنید و به زودی شما جانشین مسئولان خواهید شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز