خبرگزاری کار ایران

کمیته فنی که فقط از شفر حمایت می کند

فریبا :کمیته فنی برای گرفتن تصمیمات بهتر تشکیل شده است

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۶۳۳

بهتاش فریبا عضو کمیته فنی استقلال اعتقاد دارد شرایط این تیم با برد مقابل استقلال خوزستان بهتر خواهد شد

به گزارش ایلنا، بهتاش فریبا عضو کمیته فنی استقلال اعتقاد دارد شرایط این تیم با برد مقابل استقلال خوزستان بهتر خواهد شد و آبی‌ها می‌توانند قبل از پایان نیم فصل شرایط خوبی در جدول پیدا کنند.

شرایط استقلال را بعد از برد مقابل استقلال خوزستان چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال روند تاکتیکی بسیار خوبی دارد. به نظر من آنها باید گسترش فولاد را هم شکست می‌دادند. مهم‌ترین مساله این است که استقلال توانسته این روزها در هر بازی موقعیت فراوان گلزنی را به دست بیاورد. آنها حتی می‌توانستند در مقابل استقلال خوزستان 4، 5 گل به ثمر برسانند. اما در حال حاضر چیزی که خیلی برای استقلال مهم است این است که بتوانند 3 امتیازها را به دست بیاورند، منهای بازی با پدیده روی کاغذ که استقلال بازی‌های آسانی را تا این فصل به نسبت در پیش دارد.

شما در حالی از روند تاکتیکی خوب استقلال صحبت می‌کنید که این تیم در هر بازی از ارنج‌های مختلفی استفاده می‌کند؟

ما با ارنج زیاد کاری نداریم. منظورم موقعیت‌سازی بود. شما نگاه کنید در همین بازی مقابل استقلال خوزستان در همان 15 دقیقه ابتدای بازی سه موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم. الان خیلی خوب موقعیت درست می‌کنیم اما متاسفانه کمتر از آن استفاده می‌کنیم. اگر بتوانیم در دو بازی آینده 6 امتیاز را بگیریم پدیده را هم شکست خواهیم داد.

شفر بعد از پایان بازی، در مصاحبه‌ای اعلام کرد برخی از داخل این باشگاه نمی‌خواهند استقلال به موفقیت برسد. خیلی‌ها این جمله شفر را به کمیته فنی ارتباط داده‌اند؟

از کجا معلوم کمیته فنی را بگوید، شما بگویید کدام یکی از اعضای کمیته فنی، شفر یا تیم را حمایت نکردند. ما که همیشه در این مدت از ایشان و تیم حمایت و کمک کرده‌ایم. در این باره باید خود شفر پاسخ بدهد که منظورش چه کسانی است.

شاید ایشان بابت اینکه بازیکنان جدید باید از فیلتر کمیته فنی عبور کنند، ناراحت است؟

کمیته فنی برای چه تشکیل می‌شود برای همین است که بهترین تصمیمات گرفته شود. نظر نهایی را همه جای دنیا سرمربی می‌دهد و شفر است که باید درخصوص نتایج تیم پاسخگو باشد. هنوز سه بازی تا پایان نیم‌فصل مانده و هیچ بحثی راجع به جذب بازیکن جدید به میان نیامده است. ایشان بازیکنان جدید را به ما معرفی می‌کند و ما نظرمان را می‌دهیم. باز در پایان خود شفر است که باید تصمیم‌گیری کند.

خیلی از طرفداران استقلال بابت حمایت‌هایی که در این چند وقت وزارت ورزش از پرسپولیس انجام داده، دلخور هستند؟

شاید کمی هم چنین بحثی مطرح شده است اما باید در این باره بگویم چون پرسپولیس فینالیست آسیا بوده همه می‌خواستند کمک کنند تا آنها به قهرمانی برسند. اگر استقلال هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رفت چنین شرایطی را برایش فراهم می‌کردند اما بالاخره هوادار روی چنین مسایلی حساس است.

منصوریان هم به عنوان سرمربی جدید ذوب‌آهن اصفهان انتخاب شد. آیا با وی تماسی داشتید؟

ما همیشه با یکدیگر تماس داریم. برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت کردم. شک نکنید ذوب‌آهن با حضور منصوریان به روزهای خوبش بازمی‌گردد.

آیا قرار نیست به عنوان دستیار وی در ذوب‌آهن مشغول به کار شوید؟

من به دلیل مشغله کاری که دارم، نمی‌توانم از تهران خارج شوم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز