خبرگزاری کار ایران

کنسرت همایون شجریان، تهمورس پورناظری و سهراب پورناظری در استانبول

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۴۵۵

همایون شجریان و تهمورس پورناظری و سهراب پورناظری دوازدهم آذر (سوم دسامبر) در فستیوال بین‌المللی موسیقی‌های مردمی استانبول در مجموعه‌ «سی آر آر» روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایلنا، کنسرت همایون شجریان و تهمورس پورناظری و سهراب پورناظری دوازدهم آذر (سوم دسامبر) در فستیوال بین‌المللی موسیقی‌های مردمی استانبول در مجموعه‌ «سی آر آر» برگزار می‌شود. امسال در این فستیوال علاوه بر این گروه، هنرمندانی چون پاکو پنیا (نوازنده اسپانیایی)، عزیزا موصطفازاده (خواننده و نوازنده از ترکیه)، لنا شمامیان (خواننده سوری)، جیهاد تاشکین (نوازنده ویولن) و سوبرا من یم (نوازنده ویولن) حضور دارند.

در این کنسرت آثاری از آلبوم‌های «نه فرشته‌ام، نه شیطان»، «خداوندان اسرار» و «آیینه‌ها» اجرا می‌شود و از جمله‌ آن می‌توان به «درون آینه»، «کولی»، «دل به دل»، «شتک»، «حصار»، «از عشق»، «آیینه‌ها»، آواز «بیا کز عشق تو بیگانه گشتم»، «با من صنما» و «خداوندان اسرار» با اشعاری از مولانا، حافظ، هومن ذکایی و سیمین بهبهانی  اشاره کرد.

 در این اجرا همایون شجریان آواز می‌خواند و تهمورس پورناظری (تار، سه‌تار و تنبور)، سهراب پورناظری (کمانچه و تنبور)، حسین رضایی‌نیا (دف)، آیین مشکاتیان (سازهای کوبه‌ای)، مهیار طریحی (سنتور)، آزاد میرزاپور (بربت) و آرین کشیشی (بیس) می‌نوازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز