خبرگزاری کار ایران

جنگ سلاطین دقایق آخر/ "قلعه تایم" یا "یحیی تایم"؟

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۳۴۰

دیدار تیمهای سپاهان و پدیده را حتما مشاهده کنید؛ علی الخصوص از دقیقه 75 به بعد.

به گزارش ایلنا، روی کاغذ چهار تیم برای قهرمانی در نیم فصل شانس دارند که تیمهای پدیده و سپاهان به عنوان تیمهای اول و دوم جدول رده بندی از بخت بیشتری برخوردار هستند. سپاهان که در این فصل و در خانه خودش هنوز شکست نخورده است به دنبال این تا پدیده ای را شکست دهد که هنوز در خارج از خانه به هیچ تیمی نباخته است. طلایی پوشان برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل باید از پس حریف سرسخت خود بگذرند و در سوی مقابل نماینده مشهد هم برای رسیدن به عنوان قهرمانی نیم فصل اول به گرفتن حداقل امتیاز احتیاج دارد.

مشخصه اصلی صدرنشین فعلی لیگ، زهردار بودن آنها در دقایق پایانی است. پدیده در این فصل با احتساب جام حذفی 22 گل زده که 14 گل از دقیقه 75 به بعد بوده است. آنها در این دقایق به هیچ تیمی رحم نمی کنند و هر لحظه ممکن است دروازه ای را باز کنند. در همین بازی قبل مقابل سایپا هم چنین اتفاقی رخ داد و محمد قاسمی نژاد موفق به گلزنی در دقیقه 82 شد. همین عملکرد جالب توجه باعث شده تا رسانه ها لقب "یحیی تایم" را برای یحیی گل محمدی سرمربی پدیده در نظر بگیرند.

لقبی که پیش از او به سرمربی تیم مقابل قلمداد می شد. امیر قلعه نویی چند سال وارث این پسوند در فوتبال ما بود. قلعه تایم از زمان حضور نخست او در استقلال شکل گرفت. وقتی که تیمش در دقایق پایانی موتورش روشن می شد و کامبک می زد و کسی جلودار آنها نبود. حالا قلعه نویی باید به مصاف شاگرد سابق خود برود. یک جنگ تمام عیار در میان احترامات فراوان.

بازی سپاهان و پدیده را حتما تماشا کنید اما از دقیقه 75 به بعد و در 15 دقیقه پایانی حتما با دقت بیشتری آن را دنبال کنید. در این مسابقه مشخص می شود که از از بین قلعه نویی و یحیی گل محمدی کدام یک صاحب پسوند "تایم" خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز