خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

نگرانی کارگران لاستیک پارس از خصوصی‌سازی احتمالی/نمی‌خواهیم به سرنوشت هپکو دچار شویم

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۷۸۹

کارگران شرکت لاستیک پارس ساوه نگران خصوصی‌ِسازی و اتفاقات بعد از آن هستند. آنها می‌گویند می‌ترسیم به سرنوشت هپکو دچار شویم.

خسرو کیومرثی (عضو شورای اسلامی شرکت لاستیک پارس ساوه) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از احتمال واگذاری این شرکت طی روزهای آتی خبر داد. در شرکت لاستیک پارس که در مجموعه شهرک صنعتی کاوه واقع در بزرگراه تهران-ساوه و در 10 کیلومتری شهر ساوه واقع شده، حدود 800 کارگر به صورت قراردادی مشغول به کار هستند.

کیومرثی با بیان اینکه کارگران شرکت نگرانی‌های فراوانی به دلیل واگذاری شرکت دارند، اظهار کرد: شرکت لاستیک پارس ساوه در حال حاضر شرایط مطلوبی دارد. دستمزد کارگران به موقع پرداخت می‌شود و تولید مجموعه مناسب است اما اغلب شرکت‌هایی که واگذار می‌شوند، شرایط نامساعدی پیدا می‌کنند.

این فعال کارگری افزود: ما نگران هستیم که بعد از واگذاری شرکت تعدیل نیرو در دستور کار قرار بگیرد. تاکنون با نماینده مجلس شورای اسلامی این شهر مذاکره داشته‌ایم اما تا این لحظه، مسئولان پاسخگوی کارگران نبوده‌اند.

کارگران شرکت لاستیک پارس ساوه مرداد و اردیبهشت ماه تجمعی در اعتراض به احتمال خصوصی‌سازی شرکت برگزار کرده بودند. با این حال این روزها زمزمه‌هایی مبنی بر واگذاری این شرکت به گوش می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز