خبرگزاری کار ایران

نگرانی کارگران لاستیک پارس از واگذاری مالکیت این واحد صنعتی

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۳۹۶

به دنبال انتشار آگهی رسمی مزایده فروش سهام کارخانه لاستیک پارس، شماری از کارگران این واحد صنعتی نگرانی خود را نسبت به آینده شغلی خود اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، به دنبال انتشار آگهی رسمی مزایده فروش سهام کارخانه لاستیک پارس، شماری از کارگران این واحد صنعتی نگرانی خود را نسبت به آینده شغلی خود اعلام کردند.

این کارگران می‌گویند: اگرچه در ماه‌های اخیر مدیریت کارخانه لاستیک پارس از آغاز روند روبه‌بهبود فعالیت‌های این واحد صنعتی خبر داده‌اند اما شرایط به‌گونه‌ای است که کارگران باقیمانده نسبت به ادامه یافتن سیاست‌های تعدیل ساختاری در این واحد صنعتی نگران هستند.

از قرار معلوم در حال حاضر شمار کارگران باقیمانده در این واحد صنعتی نزدیک به 300 نفر است و آنطور که این کارگران از زبان مدیریت کارخانه عنوان می‌کنند تاکنون مبالغ قابل توجهی بابت بازنشستگی شمار قابل توجهی از کارگران قدیمی هزینه شده است.

کارگران لاستیک پارس می‌گویند اگرچه از شنیدن اخبار مربوط به برقراری احکام بازنشستگی همکاران قدیمی خود و نیز بهبود وضعیت اقتصادی محل کارشان خرسند هستند اما تا این لحظه از جانب کارفرما در شرایط کاری آنها تغییری ایجاد نشده است و آنها با همان شرایط قبلی ساعت و حجم کاری و مزد دریافتی مشغولند. 

آنها همچنین در خصوص تصمیمی که از جانب مدیران و مالکان لاستیک پارس برای فروش مزایده‌ای سهام این واحد صنعتی گرفته شده است، افزودند: در چنین شرایطی اگرچه انتشار اخبار مربوط اقدامات انجام شده برای جذب سرمایه‌گذار جدید می‌تواند خبری مثبت در مورد آینده فعالیت‌های این واحد صنعتی تلقی شود اما نظر به تجارب مشابهی که آنها تاکنون به صورت دورا دور از سرنوشت واحدهای صنعتی واگذار یا خصوصی سازی شده  بدست آورده‌اند، شرایط کنونی برای آنها می‌تواند نگران‌کننده تلقی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز