خبرگزاری کار ایران

نوراللهی: گل تراکتورسازی آفساید بود/ پرچم ژاپن را ندیدم

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۵۸۹

هافبک خوش اخلاق پرسپولیس درباره بازی با تراکتورسازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، احمد نورالهی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی قشنگی را شاهد بودیم هر چند گلی نداشت اما ما موقعیت‌های زیادی داشتیم.

وی افزود: فکر می‌کنم نیمه اول بهتر از نیمه دوم دوم بودیم. 3-4 موقعیت هم داشتیم که به گل تبدیل نشد. تراکتورسازی هم تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. امیدوارم در آینده بتوانیم موفق شویم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره داوری این بازی، عنوان کرد: نمی‌توانم درباره داوری نظر دهم. چون زیاد تاثیر نداشت. گل تراکتورسازی هم آفساید بود. در کل فوتبال زیبایی را شاهد بودیم. از هوادران هم تشکر می‌کنم که در این روز بارانی به ورزشگاه آمده و ما را تشویق کردند. امیدوارم در بازی‌های آینده خوشحال‌شان کنیم.

نورالهی در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: در ابتدای بازی کاپیتان‌های هر دو تیم تلاش کردند بین هواداران همدلی ایجاد کنند. هواداران با هم دوست باشند به فوتبال ایران کمک می‌کنند و در نهایت فوتبال ایران موفق خواهد بود.

وی درباره اینکه برای بازی آینده پرسپولیس باید به تبریز سفر کند، عنوان کرد: امروز هم مشکل خاصی نبود. مهم ارائه بازی جوانمردانه است.

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه هواداران تراکتورسازی پرچم ژاپن را به ورزشگاه آورده بودند، گفت: من ندیدم اما هر چه دوستی در فوتبال زیاد باشد به تیم ملی و باشگاه‌ها کمک می‌شود. کمک هواداران بسیار مهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز