خبرگزاری کار ایران

فروزان: من بی حاشیه هستم؛ زیر فشار شدیدی بودم/ آزادی مثل شالیزار شده است/ 130 دقیقه به من فحش دادند

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۵۸۸

دروازه بان تراکتورسازی تبریز درباره بازی با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محسن فروزان بعد از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس اظهار داشت: دوست ندارم وارد حاشیه شوم و زیاد صحبت کنم، من بازیکن بی‌حاشیه‌ای هستم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود، توپی را هم که مهار کردم خیلی به من کمک کرد، زیرا در تبریز زیر فشار زیادی بودم، با بدشانسی گل می‌خوردم یا دروازه‌بانمان با گل خودی باز می‌شد یا از روی پنالتی گل می‌خوردم یا بازیکن حریف توپ را به سه کنج دروازه می‌زد،‌ خدا را شکر که آن توپ را گرفتم. 

وی در مورد بارش باران گفت:‌ بارش باران روی کیفیت مسابقه تأثیر گذاشته بود، بازیکنان ما روی زمین خیلی خوب بازی می‌کنند، اما نمی‌دانم چرا زمین ورزشگاه آزادی به این روز افتاده است و مثل شالیزار شده است. 

دروازه‌بان تراکتورسازی در مورد جو ورزشگاه گفت: هم در ۴۰ دقیقه وقت گرم کردن و هم در ۹۰ دقیقه بازی به من فحش دادند، من به مسعود شجاعی هم گفتم که هواداران فحش می‌دهند، هر چند پست‌هایی در اینستاگرام گذاشته شد، اما هواداران می‌آیند فحش می‌دهند و کاری هم نمی‌شود کرد. کری‌خوانی خوب است اما کری‌خوانی باید همراه با ادب باشد، هنرمندان و  بازیکنان زیادی درست کری‌خوانی می‌کنند، ولی فحش دادن درست نیست.

وی در مورد اهتزاز پرچم ژاپن در بین تماشاگران تراکتورسازی گفت: من در جو بازی بودم و آن صحنه را ندیدم.

فروزان در مورد قضاوت داور اظهار داشت: در مورد داور حرف نمی‌زنم زیرا ممکن است محروم شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز