خبرگزاری کار ایران

قتل به خاطر جای پارک خودرو

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۴۷۸

مرد جوانی که به خاطر جای پارک خودرو همسایه خود را به قتل رسانید، دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرگرد رضا کریمی سرپرست کلانتری ۱۶۱ ابوذر در تشریح جزییات خبر بیان داشت: در ساعت ۱۶ روز جمعه ماموران کلانتری در جریان فوت مشکوک مرد ۵۰ ساله ای در بیمارستان ضیاییان قرار گرفتند که برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

در تحقیقات متوجه شدند متوفی ساعتی قبل در کوچه محل سکونت خود با جوانی که همسایه اش بوده درگیر شده و دقایقی پس از اتمام درگیری و ترک محل، از ناحیه قلب و سر اظهار تالم کرد که توسط خانواده اش به بیمارستان منتقل که فوت کرد.

ماموران با حضور در محل درگیری که کوچه ای در خیابان زمزم بود موفق به شناسایی طرف درگیری شدند که با هماهنگی بازپرس محترم کشیک قتل دستگیرش کردند.

متهم ۲۱ ساله پس از انتقال به کلانتری بیان داشت: ساعت ۱۴ با خودروی پژو خود از منزل در حال خروج بودم متوفی که خودرو وانت پیکان داشت به صورت نامناسب خودرواش را جلوی منزل ما پارک کرده بود که به صورت جزیی با آن تصادف کردم که وقتی آمد به او اعتراض کردم که درگیری مختصری با وی داشتم .

پس از اتمام درگیری محل را ترک کردم که بعدا متوجه شدم حالش پس از درگیری بهم خورد و او را به بیمارستان بردند.

سرگرد کریمی در خاتمه اشاره داشت: پرونده به همراه متهم جهت تحقیقات بیشتر تحویل اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز