خبرگزاری کار ایران

اشتباه نکنید؛ تراکتورسازی بدون استوکس و اروین هم قدرتمند است

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۴۰۰

غیبت دو مهاجم خارجی تراکتورسازی باعث شده کسی شانسی برای این تیم مقابل پرسپولیس قائل نباشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده توانسته خودش را به بالای جدول نزدیک‌ کند و یواش یواش چهره یکی از مدعیان قهرمانی را به خود بگیرد.

دو مهاجم خارجی تراکتورسازی یعنی استوکس و اروین از ستاره‌های اصلی سرخپوشان تبریزی در دیدارهای اخیر بودند که گل‌های زیادی به ثمر رساندند و به نظر می‌رسد حضورشان در ترکیب اصلی حیاتی باشد.

با این وجود عدم بازگشت اروین به ایران و بازگشت دیر هنگام استوکس باعث شده این تیم ناچارا مجبور به حضور مقابل پرسپولیس بدون این دو نفر باشد و این اتفاق شانس پرسپولیس را در پیش‌بینی‌های فوتبالدوستان برای برد افزایش داده است ولی ساده انگارانه است اگر تراکتورسازی را بدون مهاجمان خارجی خود تیمی ضعیف و دست و پا بسته در نظر بگیریم.

سرخپوشان تبریزی فصل گذشته درگیر محرومیت از نقل و انتقالات بودند و کمبود شدیدی از نظر بازیکن احساس می‌کردند ولی در نیم فصل و با باز شدن پنجره خرید‌های زیادی انجام داده و چهره متفاوتی گرفتند. با اینکه نتایج تراکتورسازی تغییر چندانی نکرد ولی شیوه بازی این تیم در نیم فصل دوم لیگ گذشته به کلی تغییر کرده بود و به طور واضح تیم بهتری شده بودند.

در ابتدای فصل هجدهم و با روی کار آمدن زنوزی به عنوان مالک بخش خصوصی تراکتورسازی مهره‌های کارآمد زیادی جذب شدند که تیم قبلی را تقویت کردند. 3 کاپیتان با تجربه تیم ملی یعنی شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی بازیکنانی بودند که جذب تراکتورسازی شده و شخصیت متفاوتی به این تیم دادند.

علاوه بر اینها محسن فروزان، محمد طیبی و علی عبدالله‌زاده برای رفع مشکلات خط دفاع و دروازه تراکتور جذب شده و عملکرد نسبتا موفقی هم داشتند.

در کنار اینها یک مهره ژاپنی به نام سوگیتا هم در تراکتورسازی حضور دارد که با بازی‌های خوبش محبوبیت زیادی میان فوتبالدوستان کسب کرده است.

شاید خط حمله تراکتور بدون استوکس و اروین قدرت سابق را نداشته باشد ولی دست کم گرفتن تراکتورسازی بدون این دو نفر می‌تواند عواقب بدی برای برانکو و شاگردانش داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز