خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تاکید امام جمعه کرج به واگذاری بیمارستان امام خمینی به بنیاد شهید

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۲۰۴

بیش از ۲۵۰ نفر از کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج با برگزاری دوباره تجمع اعتراضی در خیابان اصلی روبروی بیمارستان، خواستار رسیدگی مسئولان استان البرز به یک‌سال معوقه دستمزدشان و وضعیت نابسامان بیمارستان شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ششمین روز تجمع کارکنان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در حالی برگزار می‌شود که یک‌سال معوقه مزدی پرسنل پابرجاست و سرنوشت این مرکز درمانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

قاسم طاهری (نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج) در رابطه با تجمع امروز گفت: بیش از ۲۵۰ نفر از پرسنل بیمارستان امروز در خیابان اصلی مقابل بیمارستان تجمع کرده‌اند تا صدای اعتراضشان را به گوش مسئولان استان البرز برسانند.

طاهری اشاره کرد: گفتنی است که امروز بخش دیالیز بیمارستان هم، به دلیل نبود امکانات لازم برای انجام امور مراجعان، به طور کامل تعطیل شد. این امر موجب سرگردانی و گله‌مندی بیماران شده و در ادامه، موجب خواهد شد تا بسیاری از آنها به دلیل کمبود مراکز دیالیز در استان البرز، به تهران مراجعه کنند.

وی در ادامه با اشاره به دیدار روز گذشته با آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی (امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز) گفت: در این دیدار، مسائل و مشکلاتمان را با وی در میان گذاشتیم. ایشان نیز ضمن تاکید بر حل فوری معضلات بیمارستان و کارکنان آن، به این نکته اشاره کردند که این بیمارستان باید به بنیاد شهید واگذار شود چراکه کار سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز عمران و آبادی شهر است نه مدیریت بیمارستان.

طاهری به بخش دیگری از صحبت‌های نماینده ولی فقیه در استان البرز پرداخت و اظهار داشت: ایشان هم‌چنین، خواستار این شد که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به جای افتتاح بیمارستان‌های جدید، به این بیمارستان توجه کرده و آن را حفظ ‌کنند. استان البرز در حدود ۵۲۰۰ شهید دارد و این بیمارستان قابلیت این را دارد که حداقل به خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران خدمات‌رسانی کند.

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در پایان، تصریح کرد: بی‌توجهی به صحبت‌ها و تاکیدات نماینده ولی فقیه، بی‌احترامی به صحبت‌های رهبر نظام است و متاسفانه مسئول دلسوزی هم در استان پیدا نمی‌شود که بخواهد به این بیمارستان و مشکلات آن رسیدگی کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز