خبرگزاری کار ایران

مرزبان: انتظار یک بازی جنجالی را داشتیم/ می‌توانستیم 5 بر 4 پیروز شویم

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۰۳۴

سرمربی نفت مسجد سلیمان عقیده دارد بازی می‌توانست پرگل‌تر باشد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: همان‌طور که انتظار داشتیم و گفته بودیم، چون دو تیم نتایج خوبی نگرفته بودند و سپیدرود هم در بازی‌های قبلی باکیفیت بازی کرده بود، انتظار این بازی جنجالی را داشتیم، اینکه هر دو تیم بتوانند برنده بازی باشند و به خوبی به پیروزی برسند.

وی در ادامه افزود: ما انتظارمان استفاده از ضدحملات بود و اینکه سپیدرود هم از ضربات ایستگاهی استفاده کند. گلی که ما زدیم طبیعی بود که فشار سپیدرود را بیشتر کند، موقعیت‌های خوبی ایجاد کنند و ما هم روی ضدحملات کار کنیم. به نظرم این بازی می‌توانست 5 بر 4 به سود ما شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان همچنین تصریح کرد: ما تیمی داریم که با قدرت بازی می‌کند و بازیکنانم با شهامت هستند. باید درباره تیم سپیدرود هم بگویم بازیکنان این تیم موقعیت‌های خوبی داشتند، دو ضربه سر خیلی خوب زدند و این نشان می‌دهد علی کریمی کار خودش را بلد است و به خوبی انجام می‌دهد. به نظرم دستاوردی که در تیم سپیدرود به وجود آمده تیمی است که به لحاظ بدنی و تاکتیکی به خوبی کار می‌کند و راه را درست می‌رود.

مرزبان یادآور شد: ما هم کار سختی برای ماندن در لیگ برتر داریم، اما باید تلاش خودمان را به کار ببندیم. در نیم‌فصل دوم کار سخت‌تر خواهد شد، هم برای من و هم برای علی کریمی در تیم سپیدرود و امیدوارم در نیم‌فصل دوم شرایط بهتر شود و تیم‌مان را تقویت کنیم تا این تیم‌ها که امید مردم هستند، در لیگ برتر بمانند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: ما سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. در بین دو نیمه سعی کردیم با بازیکنان صحبت کنیم که ایستگاه به ایستگاه جلو برویم و توپ را جلو ببریم تا بتوانیم موقعیت ایجاد کنیم. این را گفته بودم تا زمانی که حریف صورت به صورت دروازه خودش دفاع می‌کند، کار ما ساده‌تر است. با این حال فشار روی تیم ما زیاد بود. وقتی تیمی هفته‌ها نتیجه نمی‌گیرد این فشار بیشتر می‌‌شود و در بازی امروز هم هر چه از وقت بازی بیشتر می‌گذشت، کار ما سخت‌تر می‌شد. امیدوارم این سه امتیاز بتواند به تیم ما کمک کند.

مرزبان در واکنش به اینکه آیا هدف نفت مسجدسلیمان فقط ماندن در لیگ برتر است، گفت: بله، ما در جدول چهاردهم هم بشویم، خوشحال می‌شویم. تمام هدف ما ماندن در لیگ برتر است و باید تفکرمان را به این سمت ببریم. تفکر ما باید رئالیسم (واقع‌گرا) باشد و اگر چهاردهم بشویم، نتیجه خوبی گرفته‌ایم.

وی در مورد کمتر استفاده کردن از بازیکنان باتجربه‌ای چون اسماعیل شریفات و میلاد میداودی اظهار داشت: باید اشاره کنم که شریفات دیر به تیم ما اضافه شده است و وضعیت بدنی خوبی نداشت. میلاد میداودی هم پس از مصدومیت بزرگی که داشت، چند دقیقه‌ای به زمین آمد. ما اصلاً نمی‌دانستیم می‌تواند بازی کند یا نه. او را کم کم به کادرفنی می‌آوریم تا وارد چرخه مربیگری شود. ما کمتر به او بازی می‌دهیم تا بیشتر بتواند در کار مربیگری تجربه کسب کند. این را باید بگویم که نیاز به یک چرخه درست در تیم داریم. متأسفانه ساختارها و چرخه تیم‌مان اشتباه بوده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خاتمه بیان کرد: شما ببینید که اینجا محمود فکری مربی بود، او رفت و عبدالله ویسی آمد و چند بازیکن گرفت که پس از رفتن او هم من آمدم. بازیکنان این را نمی‌پذیرند، چون آنها یک فلسفه خاص می‌خواهند که با آن پیش بروند، نه اینکه هر مربی با تفکر خودش بیاید و بازیکنان دچار سردرگمی شوند. باید این را بپذیریم و خوشبختانه مدیران خوبی هم در باشگاه حضور دارند که واقع‌گرا هستند و به نظرم این آنارشی ما را به سمتی می‌برد که به هدف‌مان برسیم. البته انتظارم این بود که چهار هفته پیش نتیجه بگیریم، اما خوشحالم که امروز به پیروزی رسیدیم و امیدوارم این سه امتیاز به ما کمک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز