خبرگزاری کار ایران

در حمایت از کالای ایرانی سازمان بسیج کارگری خبر داد؛

مشارکت ۴۵۰ هزار دانش آموز با آغاز طرح" ایران یار"

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۸۹۱

به گفته علی حسین رعیتی فرد؛ ۴۵۰ هزار دانش آموز در طرح "ایران یار" برای حمایت از کار و تولید کشور شرکت و با کالای ایرانی آشنا می‌شوند.

به گزارش ایلنا، علی حسین رعیتی فرد، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: یکی از ملزومات تقویت تولید ملی خرید محصولات تولیدکنندگان داخلی است و تشویق به مصرف محصولات با کیفیت بومی امری مهم برای ایجاد و بقای یک اقتصاد مولد است، لذا این اقدام فرهنگی باید از مدارس و دانش آموزان شروع و تقویت شود، کما اینکه تجارب مشابه مثل استفاده از کمربند ایمنی و همیار پلیس و ...  مصداق‌های بارز فرهنگسازی از دانش‌آموزان است که موفقیت آمیز بوده است.

رعیتی فرد گفت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات طرحی را با نام " ایران یار"  در حمایت از کالای ایرانی در هفته بسیج  آغاز می‌کند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: ۴۵۰ هزار دانش آموز در طرح "ایران یار" برای حمایت از کار و تولید کشور، شرکت و با کالای ایرانی و ظرفیت‌های تولید آشنا می‌شوند.

وی گفت: این طرح در ۳ بخش اجرا می شود که  بخش اول ۱۶۰۰مدیرعامل و صاحبان صنایع تولیدی در مدارس برای ۴۰۰هزار دانش آموزان ایران اسلامی، سخنرانی و آنها را با کالای ایرانی و ظرفیت‌های تولیدی موجود آشنا می‌کنند تا آیندگان ما با افقی باز به تولید و اقتصاد ایران اسلامی نگاه و به چگونگی پیشرفت آن فکر کنند همچنین در بخش دوم اعزام۳۲ هزار  دانش آموز دوره متوسطه از سراسر کشور  برای بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی و آشنایی آنان با چگونگی تولید و محصولات ایرانی و نیز در بخش سوم مسابقه فرهنگی هنری ازجمله: روزنامه دیواری، عکس و عکس نوشته، نقاشی،کاریکاتور و متن ادبی (داستان، شعر ، دلنوشته )و...  بین دانش آموزان ایران اسلامی  در مقاطع مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: سازمان بسیج کارگری طرح " ایران یار " را با مشارکت سازمان بسیج دانش آموزی و سازمان بسیج فرهنگیان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: در هر استان به ۴۰ نفر از دانش آموزان برگزیده در مسابقات جوایز داده شده و تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز