خبرگزاری کار ایران

هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر؛

از شمال تا جنوب، رقابتی علیه تساوی/نساجی در آبادان مهمان صنعت نفت است

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۸۷۱

هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر ،نساجی در آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،دیدار صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در حالی سوت آن نواخته خواهد شد  که دو تیم با فاصله یک امتیازی از یکدیگر ،رقابتی نفس گیر و جذاب جهت بهبود جایگاه خود در جدول خواهند داشت .

 آبادانی ها که با کسب ۹ تساوی به همراه ماشین سازی تا کنون رکورددار مسابقات یک امتیازی لیگ برتر هستند نشان داده اند اولین هدف آنها در هر دیدار نباختن است و با توجه به اینکه این تیم  تنها دو باخت داشته  که یکی از آنها حکم کمیته انضباطی بوده است که می توان آنهارا در اجرای این نقشه موفق دانست اما کسب تنها یک پیروزی از دوازده دیدار نقطه تاریک کارنامه برزیلی های ایران بوده و همین موضوع آنان را مصمم به کسب برد در برابر نساجی کرده است حال آنکه نساجی چی ها نیز تا کنون نشان داده اند.

اولویت اول آنها به خصوص در خانه حریف، اداره بازی جهت گل نخوردن است و البته می توان هر دو تیم را از لحاظ تفکرات کادر فنی و نحوه بازی تا حدودی شبیه به هم دانست، تقابل بازیکنان با تجربه ای همچون شهاب گردان، اکبر ایمانی و کرارجاسم در نفت و در مقابل حامد لک، محمد عباس زاده و احمد عبدالله زاده که در ابتدای فصل از نفت به نساجی آمده است از جذابیت های این دیدار به شمار می رود، در نساجی مجتبی ممشلی نیز سابقه حضور در آبادان را دارد.

دو تیم در سال های اخیر بارها به خصوص در رقابت های لیگ یک به مصاف یکدیگر رفته اند که در پنج دیدار اخیر سه تساوی و یک برد برای هر دو تیم حاصل شده است

بازیکنان محروم این دیدار حسین بغلانی و حسین ساکی از نفت و ابوالفضل علایی از نساجی هستند و همچنین حامد شیری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی نساجی نیست.

از نکات قابل توجه هر دو تیم ،هواداران پر شمار آنها هستند، آبادانی ها شهر خود را برزیل ایران می دانند و در بسیاری از موارد با استفاده از پرچم برزیل صحنه های جالبی را رقم زده اند، شمالی ها نیز تیم خود را لیورپول ایران خوانده و قرمز نساجی را به هر قرمز دیگری ترجیح می دهند، تیفوسی های شمالی معمولا در جنوبی ترین نقاط ایران نیز تیم خود را تنها نگذاشته و احتمالا در آبادان  آنهارا خواهیم دید.

به گزارش ایلنا،در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر صنعت نفت با 12 امتیاز در رده دهم و نساجی با 11 امتیاز رده دوازدهم جدول را به خود اختصاص داده اند.

گزارش: میلاد پنبه کار

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز