خبرگزاری کار ایران

گزارش کامل درباره قرعه‌کشی مقدماتی یورو 2020

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۸۶۵

قرعه‌کشی مرحله مقدماتی یورو 2020 یازدهم آذر در دوبلین، پایتخت جمهوری ایرلند برگزار می‌شود. 55 تیم حاضر در اروپا به 10 گروه تقسیم می‌شوند؛ گروه‌های اول تا پنجم پنج تیمی و گروه‌های ششم تا دهم شش تیمی خواهند بود.

به گزارش ایلنا، تیم‌ها بر اساس عملکردشان در لیگ ملت‌های اروپا رتبه‌بندی می‌شوند. تیم‌های صعودکرده به مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها در دسته‌ای جداگانه و در گروه‌های اول تا چهارم قرار می‌گیرند که پنج تیمی هستند و این یعنی آنها هشت بازی مقدماتی دارند؛ به این ترتیب دو روز فیفای آزاد دارند و می‌توانند در خرداد آینده مرحله پایانی لیگ ملت‌ها را برگزار کنند.

تیم‌های پنجم تا دهم لیگ ملت‌های اروپا نیز سرگروه گروه‌های پنجم تا دهم خواهند بود. تیم‌های یازدهم تا بیستم در سید دو، تیم‌های بیست و یکم تا سی‌ام در سید 3، تیم‌های سی و یکم تا چهلم در سید 4، تیم‌های چهل و یکم تا پنجاهم در سید 5 و تیم‌های پنجاه و یکم تا پنجاه و پنجم در سید 6  قرار می‌گیرند. برای اینکه 12 تیم کشورهای میزبان شانس صعود از گروه به‌عنوان صدرنشین یا تیم دوم را داشته باشند، حداکثر دو تا از 12 کشور آذربایجان، دانمارک، انگلیس، آلمان، مجارستان، ایتالیا، هلند، جمهوری ایرلند، رومانی، روسیه، اسکاتلند و اسپانیا در یک گروه قرار می‌گیرند. به دلیل مسائل و درگیری‌های سیاسی امکان همگروه شدن این تیم‌ها با هم وجود ندارد: ارمنستان با آذربایجان، جبل الطارق با اسپانیا، کوزوو با بوسنی و هرزگووین، کوزوو با صربستان و اوکراین با روسیه.

از میان تیم‌هایی که احتمال بروز زمستان سخت در آنها وجود دارد حداکثر دو تا در یک گروه قرار می‌گیرند: بلاروس، استونی، جزایر فارو، فنلاند، ایسلند، لتونی، لیتوانی، نروژ، روسیه و اوکراین.

حداکثر یک جفت از تیم‌هایی که نسبت به دیگر کشورها از نظر مسافت دور محسوب می‌شوند، در یک گروه قرار می‌گیرند: آذربایجان با جبل‌الطارق، ایسلند و پرتغال؛ ایسلند با ارمنستان، قبرس، گرجستان و رژیم صهیونیستی؛ قزاقستان با آندورا، انگلیس، فرانسه، جزایر فارو، جبل‌الطارق، ایسلند، مالت، ایرلندشمالی، پرتغال، جمهوری ایرلند، اسکاتلند، اسپانیا و ولز.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز