خبرگزاری کار ایران

واکنش کاوانی به مشکل با نیمار بعد از درگیری در دیدار تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۸۶۰

ادینسون کاوانی به شدت از رسانه‌هایی که دایما تلاش می‌کنند نشان دهند او با دیگر مهاجم پاری‌سن‌ژرمن، نیمار مشکل دارد، انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، از شهریور سال گذشته که برای زدن پنالتی مقابل لیون بین این دو بازیکن اختلاف افتاد، همواره شایعه درگیری این دو در رسانه‌های فرانسوی منتشر شده است. این دو بازیکن در دیدار دوستانه اخیر تیم ملی برزیل با اروگوئه مقابل هم قرار گرفتند و کاوانی به خاطر خطا روی نیمار کارت زرد گرفت.

بعد از مسابقه سه‌شنبه شب اروگوئه با فرانسه یک بار دیگر از کاوانی در این مورد سوال شد و او با عصبانیت پاسخ داد: «بس کنید. این شما رسانه‌ها هستید که از هیچ، یک مساله درست می‌کنید. بیرون زمین هر کسی زندگی خودش را دارد و در زمین همه برای منافع تیم تلاش می‌کنند.»

بازی‌های سه‌شنبه برای پاری‌سن‌ژرمن زیان‌آور بود چون هم نیمار و هم کیلیان امباپه در جریان بازی‌های دوستانه تیم کشورشان دچار آسیب‌دیدگی شدند. کاوانی که شاهد مصدومیت امباپه بعد از برخورد با دروازه‌بان اروگوئه بود، برای هم‌تیمی‌اش آرزوی بهبودی سریع کرد: «امیدوارم جدی نباشد، ما برای اینکه مسیر موفقیت را طی کنیم به همه نیاز داریم. ما برابر یک تیم بزرگ قرار گرفتیم، قهرمان جهان، بازی سخت و فشرده‌ای بود. در چنین مسابقه‌ای امکان هر اتفاقی وجود دارد، باخت و برد هم محتمل است، ما باختیم.»

پاری‌سن‌ژرمن قبل از بازی سخت چهارشنبه برابر لیورپول، شنبه با تولوز دیدار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز