خبرگزاری کار ایران

کار سخت آذری در ذوب آهن؛ دیگر آقای رییس حرف آخر را نمی‌زند!

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۸۴۲

به نظر می‌رسد این روزها سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن که همیشه به صلابت و داشتن استقلال رای مشهور بود، در تصمیم‌گیری‌هایش منعطف‌تر شده و دخالت‌های افرادی در داخل و خارج از باشگاه بر این تصمیم‌ها اثر زیادی می‌گذارد.

به گزارش ایلنا، زمانی که مشخص شد امیر قلعه‌نویی ذوب‌آهن را ترک می‌کند تا به دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان برود، صحبت‌های زیادی در محافل ورزشی و حتی غیرورزشی برای جانشینی او به وجود آمد. در آن روزها از دوستی یکی از افراد رده بالای کشور با علیرضا منصوریان صحبت می‌شد که او از این طریق برای نشستن روی نیمکت ذوب‌آهن به مسوولان این باشگاه پیشنهاد شده. این صحبت‌ها درست یا نادرست، تبدیل به واقعیت نشد و با انتخاب امید نمازی از سوی سعید آذری مدیرعامل باشگاه و حمایت هیات مدیره، سکان هدایت این تیم به دستیار سابق کی‌روش رسید.

نمازی کارش را با مشکلاتی مثل رفتن استنلی کی‌روش و مرتضی تبریزی شروع کرد. ذوب‌آهن در نهایت با نمازی نتایج خوبی نگرفت تا او از این تیم اخراج و منصوریان سرمربی سبزپوشان اصفهانی شود. آذری در حالی به این انتخاب تن داد که فصل گذشته این تیم با امیر قلعه‌نویی تا نیم‌فصل اول نتایج بدتری نسبت به این فصل گرفته بود اما آذری مقابل فشارها ایستادگی کرد و ثمره‌اش را در پایان فصل و با به دست آوردن رتبه دوم لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان دید اما حالا به نظر می‌رسد آذری در بعضی انتخاب‌هایش استقلال ندارد و آینده باشگاه در گرو تصمیم افرادی است که به طور مستقیم با این تیم ریشه‌دار سر و کار ندارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز