خبرگزاری کار ایران

خبر خوش برای استقلال بعد از قرار گرفتن در گروه مرگ

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۷۳۵

در روزی که استقلال با بدشانسی مواجه شد و در گروه مرگ رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت یک خبر خوب می‌تواند تا حدی هواداران این تیم را خوشحال کند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال در سخت ترین گروه ممکن در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و باید ببنیم شفر چه راهکاری را برای صعود به مرحله‌ی بعد اتخاذ خواهد کرد.

اما یک نکته‌ی امیدوار کننده برای استقلال وجود دارد و آن وضعیت بازیکنان تیمهای قدرتمند هم گروه با این تیم است.

چندی پیش بود که خبر مصدومیت عمرعبدالرحمن فوق‌ستاره‌ی تیم فوتبال الهلال منتشر شد و مشخص شد این بازیکن بهم مدت طولانی مصدوم خواهد بود و لیگ قهرمانان آسیا و جام ملتهای آسیا را از دست خواهد داد.

امروز صبح و پیش از آغاز قرعه کشی رقابتها خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه نام تائه هی ستاره‌ی کره‌ای الدوحیل از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده و حدود 8 ماه دور از میادین خواهد بود.

این دو خبر از آن جهت برای استقلال می‌تواند خبر خوبی باشد که این دو بازیکن نقش محوری و کلیدی در ساماندهی حملات تیمهای الهلال و الدوحیل دارند و نبودشان قطعا در کیفیت این تیمها تاثیر گذار خواهد بود.

باید منتظر بنشینیم و ببینیم که سرنوشت این گروه به چه شکلی خواهد بود و آیا استقلال می‌تواند از گروه مرگ ، گروه زندگی بسازد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز