خبرگزاری کار ایران

بازیکن چپ پای نساجی مازندران؛

نساجی بیشتر ضربه را از داوری خورد/مقابل نفت فقط به برد فکر خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۶۳۹

نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر در آبادان مهمان صنعت نفت خواهد بود

مجتبی ممشلی، مدافع چپ پای نساجی در مورد دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت:تمرینات خیلی خوبی را در این هفته  زیر نظر کادر فنی پشت سرگذاشتیم. 

وی در خصوص جایگاه نساجی در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر،خاطرنشان کرد: با توجه به آمار کارشناسان از لحاظ عملکرد تیمی واقعا این جایگاه تیم ما نیست ،چرا که به گواه خیلی از همین کارشناسان نساجی روی اشتباهات داوری کم متضرر نشده است و چیزی در حدود 10 تا 14 امتیاز را از دست داده است.

 این بازیکن با بیان اینکه بازی کردن برای تیم های پرهواداری مثل نساجی در ورزشگاه تختی سخت نیست، اظهار داشت:جو آبادان همانند ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر است و بازیکنان مان به بازی در چنین جوی عادت دارند. 

وی تصریح کرد: نفتی ها طی هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده اند ولی بدون توجه به عملکرد آنها به زمین مسابقه میرویم.

مجتبی ممشلی در پایان گفت: در تیم ما شخص اصلا ملاک نیست و آنچه اهمیت دارد منافع تیم است و هر کسی که بهتر تمرین کند مستحق آنست در ترکیب اصلی تیم حضور داشته باشد، مطمئن باشید تمامک سعی مان را خواهیم کرد تا پیروز میدان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز