خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس:

دامن زدن به اختلافات انتقال آب سد گلورد؛ موجب متضرر شدن مردم می شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۶۳۵

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: دامن زدن به اختلافات انتقال آب سد گلورد؛ موجب متضرر شدن مردم می شود و باید از اختلافات جلوگیری و دوری کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی محمد شاعری شامگاه چهارشنبه در همایش توسعه شرق مازندران در دانشگاه علم و فن آوری مازندران- بهشهر افزود: آب نیاز ضروری و مهم برای همه نقاط است و باید از هر مسیری که شده آب برای مردم تامین شود.

وی بیان داشت: شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه سه شهرستان برادر هستند و سالیان سال مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند و شایسته نیست به دلیل برخی از کارها و اعمال نظرهای غیر فنی،  مردم متضرر شوند.

شاعری گفت: ساخت تصفیه خانه سد گلورد نکا بعد از آبگیری با اعتبار 30 میلیارد تومانی در دستور کار قرار گرفت که مقرر شد  از بین پنج راه حل ارائه شده دو راه حل انتقال آب از بهشهر به نکا و بهشهر و گلوگاه و یا از نکا به این سه شهرستان اجرایی شود که با مخالفت و اعتراضات مردمی در نکا و اینکه چرا باید آب سد گلورد نکا به بهشهر رفته و از بهشهر تقسیم شود؛ فعلا پروژه تعطیل است.

وی ادامه داد: باید پروژه به مرحله اجرایی برسد و راه حلی که منافع عموم را در پی داشته و  کمترین تنش را داشته باشد، پیشنهاد شود. با بررسی های انجام شده مشاور جدید برای این پروژه شروع به کار کرد تا با کارشناسی های انجام شده راهی که مقرون به صرفه است؛ انتخاب شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت :با افزایش اختلافات و اعتراضات، پروژه تعطیل شده و مردم سه شهرستان متضرر می شوند.

شاعری افزود: هر نوع اختلافی، حق یا ناحق که موجب توقف پروژه تصفیه خانه سد گلورد نکا برای تامین آب شرب شود؛ موجب برگشت خوردن 30 میلیارد تومان اعتبارات شده و این به نفع مردم نیست و لذا باید از تنش جلوگیری کرد و تسلیم کار کارشناسی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز