خبرگزاری کار ایران

گروسیان - استقلال؛ به یاد اشک‌های پس از شوت جپاروف

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۲۷۴

گلر استقلال خوزستان خاطره خوبی از رویارویی با استقلال تهران ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران روز یکشنبه و در هفته سیزدهم لیگ برتر باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان برود.

یکی از تقابل‌های جالب این بازی، حضور فرزین گروسیان در دروازه آبی‌های خوزستانی است که هم سابقه حضور در استقلال تهران را دارد و هم یک خاطره بد از بازی برابر این تیم در ذهنش ثبت شده است.

گروسیان پیش از این در فصل چهاردهم به عنوان گلر سوم در استقلال حضور داشت ولی به او فرصت بازی نرسید. او در فصل شانزدهم هم با نظر قلعه‌نویی جذب تراکتورسازی شد و روی نیمکت محمدرضا اخباری نشست و فصل بعد زمانی که پنجره تراکتوری‌ها بسته شده بود و اخباری هم با پایان یافتن دوران خدمت سربازی خود مجبور به ترک این تیم و بازگشت به سایپا شد، پیراهن شماره یک تراکتورسازان به ناچار و به مدت یک نیم فصل به گروسیان رسید و این بازیکن هم نتوانست عملکرد قابل قبولی در این تیم داشته باشد.

در چند دیدار ابتدایی لیگ برتر گروسیان اشتباهات بدی داشت که دریافت گل در دقایق پایانی روی ضربه کاشته میثم دورقی از استقلال خوزستان بود و فشار زیادی را تحمل می‌کرد تا اینکه در بازی با استقلال گل بدی روی شوت از راه دور جپاروف دریافت کرد که منجر به شکست تراکتورسازان شد.

بعد از پایان بازی بود که گروسیان احساساتی شد و با چشمانی گریان زمین مسابقه را ترک کرد. حالا بعد از گذشت یک سال گروسیان باید با پیراهن استقلال خوزستان به مصاف استقلال تهران برود و باید دید می‌تواند خاطره بد گذشته از رویارویی با این تیم را پاک کند یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز